Klopt, dat vond ik ook het voordeel van deze methode. Duurt niet zo lang en daardoor ook betaalbaarder. Zal misschien netter / beter zijn om de as zelf echt te richten maar dit werkt ook prima in mijn beleving.Ehh, leg eens uit?
Al mijn rubbers zijn goed, steun lager rubber is vervangen en rubber in staartstuk ook. Dus de vraag is, hoe balanceren ze de as? Dat ze met loodjes (zoals origineel) de onbalans opheffen begrijp ik wel. Ik vermoed (aan de prijs te zien) dat ze het gewoon onder de auto doen.
Nou leg eens uit dan. Ik leer graag iets bij.Laat maar dus...
Zet m op de brug...laat iemand op bewuste toerental gas vast zetten...schroevendraaier of stift er langzaam dichterbij brengen waar ie trilt...ligt tegen aandrukken, als t goed is moet je dan aan de andere kant iets van lood oid plakken...Ja, hoe bepaal je WAAR de onbalans zit, staande onder de auto... timmermansoog? Zelf kom ik niet verder dan proefondervindelijk slangklemmen om de as draaien, rond gaan rijden, bij te stellen, enz.
Ik ken iemand die het zo gedaan heeft NADAT de as door een zeer serieus bedrijf is gebalanceerd. In de werkelijke situatie (dus onder de auto) is er altijd wel weer iets (hoek van de as, bevestiging, enz, enz..) waardoor het net een beetje anders is als op de balanceermachine. Kan best goed werken maar voooral proberen en volhouden.Zet m op de brug...laat iemand op bewuste toerental gas vast zetten...schroevendraaier of stift er langzaam dichterbij brengen waar ie trilt...ligt tegen aandrukken, als t goed is moet je dan aan de andere kant iets van lood oid plakken...Ja, hoe bepaal je WAAR de onbalans zit, staande onder de auto... timmermansoog? Zelf kom ik niet verder dan proefondervindelijk slangklemmen om de as draaien, rond gaan rijden, bij te stellen, enz.
Vind je het nou nodig om zo heftig te reageren? Iemand hier biedt zijn hulp aan, probeert ervoor te zorgen dat jij geen onnodig geld uitgeeft aan een ritje, maakt 1 klein foutje en dat wordt dan door jou benadrukt. Jammer hoor.Ik ben niet debiel!
Wijs jij eerst de kruisstukken dan eens aan van een 75...
Hoe weet de monteur waar hij de plaatjes moet lassen? Dat gebeurd dus onder de auto...
Ja, hoe bepaal je WAAR de onbalans zit, staande onder de auto... timmermansoog? Zelf kom ik niet verder dan proefondervindelijk slangklemmen om de as draaien, rond gaan rijden, bij te stellen, enz.
Kun je er overal goed bij dan, met uitlaat etc. in de weg?Zet m op de brug...laat iemand op bewuste toerental gas vast zetten...schroevendraaier of stift er langzaam dichterbij brengen waar ie trilt...ligt tegen aandrukken, als t goed is moet je dan aan de andere kant iets van lood oid plakken...Ja, hoe bepaal je WAAR de onbalans zit, staande onder de auto... timmermansoog? Zelf kom ik niet verder dan proefondervindelijk slangklemmen om de as draaien, rond gaan rijden, bij te stellen, enz.
He, ik dacht dat jij weg was.Vind je het nou nodig om zo heftig te reageren? Iemand hier biedt zijn hulp aan, probeert ervoor te zorgen dat jij geen onnodig geld uitgeeft aan een ritje, maakt 1 klein foutje en dat wordt dan door jou benadrukt. Jammer hoor.Ik ben niet debiel!
Wijs jij eerst de kruisstukken dan eens aan van een 75...
Hoe weet de monteur waar hij de plaatjes moet lassen? Dat gebeurd dus onder de auto...