vr sep 01, 2006 12:18
@steven 33: Zie de post die ik gisteren in deze thread heb gezet
"Goed, ik heb gewoon maar even gebeld met v. Lingen in Houten om te vragen hoe ze het hebben gedaan. De persoon die mij eerder te woord had gestaan. Jan Maasen, was er even niet maar ik werd geholpen door Frits van Lingen (familie van??). Die vertelde me dat ze een apparaat hebben dat kan localiseren waar de as te zwaar is en dan door middel van ringetjes of eventueel slangklemmen een en ander corrigeren. Heb nog niet onder de auto kunnen kijken wat er in mijn geval is gebeurd (de 75 is verlaagd en de as is ook nog eens aardig verstopt achter de uitlaat). "
Zo hebben ze het dus bij v. Lingen gedaan. Aangezien ik niet meer de vibraties ervaar die er eerder wel had kan ik niet anders dan constateren dat de as nu trillingsvrij draait. Wat voor apparatuur ze precies hebben gebruikt weet ik niet, zal niet een schroevedraaier geweest zijn want dan blijf je volgens mij bezig. Was nu binnen een uur gepiept.
Zoekende naar Scalino of Giulia Super
Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica
SCARB nr. 4755