En de Turbo America's ook
America's (V6 of Turbo, maakt niet uit) hebben een grote tank binnenboord, alle niet-America's hebben zo'n bom achter de bumper hangen die wegrot als een houtschuur
.En de Turbo America's ook
America's (V6 of Turbo, maakt niet uit) hebben een grote tank binnenboord, alle niet-America's hebben zo'n bom achter de bumper hangen die wegrot als een houtschuur
Nou, een kleine update, nu op de kop af 5000 gereden sinds aug 2005 en ik moet zeggen heerlijke km's
ondertussen heeft de auto een grote beurt (€, pffff) gehad waarbij alle sappen zijn vervangen, het contactslot, relais ingebouwd, nieuw kleppendekselpakken, remslangen, luchtfilter etc....
wat moet nog gebeuren:
- raam voren, electrisch raam, motortje ratelt
- linkerachterdeur gaat niet altijd open met CDV
- wat roestplekjes bijwerken
- kachel schoonmaken, bladeren eruit halen, vervelend klusje
- fuseekogel vervangen voor
loopt i.e.g. heerlijk zo'n TS !. Oliedruk is nog okee !, trekt als een tierelier.
Stap er elke keer in met plezier. Hij heeft wel op de bekende plaatsen roest, en wil de auto proberen de komende twee jaar zomer en winter berijden. Zal wel moeten want ik heb geen andere meer....
Als er zout wordt gestrooid zal ik hem proberen te laten staan.
groet
Dagmar
Vergeet ik de QV's... mea maxima culpa!.En de Turbo America's ook
America's (V6 of Turbo, maakt niet uit) hebben een grote tank binnenboord, alle niet-America's hebben zo'n bom achter de bumper hangen die wegrot als een houtschuur
... én de 3.0 V6 QV`s ook
GRT,
Ram6
Je hoeft ze er eigenlijk niet eens af te halen...Ga er maar gewoon vanuit dat t rot is daar..Ow, zal de verkopende partij leuk vinden als ik een boor uit de 155 haal
Oliedruk slecht = zender stuk valt dus weinig over te zeggenEen paar on topic vraagjes:
Wat is de juiste oliedruk van een 75 TS? Wanneer is het foute boel?
Wat is het vervangingsinterval van de hele distributie/spanner/vervroeger boel? Kost een berg heb ik al gelezen...
Is een blauwe pluim uit de uitlaat bij gas los in hoge toeren een probleem? Wat is er dan aan de hand?
Groeten, Pieter
Dit tref je dan aan:(scusi voor de belabberde kwaliteit )Je hoeft ze er eigenlijk niet eens af te halen...Ga er maar gewoon vanuit dat t rot is daar..Ow, zal de verkopende partij leuk vinden als ik een boor uit de 155 haal
Koop je de auto en blijkt t later niet zo te zijn heb je mazzel..
Heb nu een redelijk aantal 75's met plastic verbreders gezien varierend in bj van 88 t/m 92, en ze hebben het allemaal, niet één uitgezonderd. (ja de gerestaureerde exemplaren buiten beschouwing gelaten uiteraard, maar de auto's waar nog nooit aan gewerkt is op die plekken hebben het altijd! Helaas..)
Grtz, fRank
Ps binnenscherm tegen de veerkoker is ook een leuke>3dubbele plaat, ook altijd prijs....(om dat te kunnen zien met de kunststof binnenkuip eruit... )