ja dat zijn wijze woorden marc. je hebt helemaal gelijk.Soms wil het gewoon niet harder. Dan is het gewoon glad, omdaat er veel olie ligt, of veel rubber of juist geen. En dat moet je dan accepteren, heb ook wel eens meegemaakt dat ik totaal niet aan mijn tijden kwam. Gelukkig had iedereen dat, dus dan valt het weer mee he! Als je het niet accepteert verlies je meestal meer (snelheid of erger).
Heel verstandige keuze. J e kunt evt wat met bandenspanning spelen maar als dat niet werkt qua grip, beter weer met je eigen auto in takt weer naar huis !...., beter de zaak heel houden.
Hi Kees,2.4 voor en 2.2 achter, zaterdag ging heerlijk en zondag niet*overigens, fijn en leerzaam topic*
keesie doe er eens 2,6 voor in en 2,8 of 3,0 achter in dan gaat ie veel beter hoor (koude temps dan), wel je gas er ophouden2.4 voor en 2.2 achter, zaterdag ging heerlijk en zondag niet*overigens, fijn en leerzaam topic*
Dat lijkt me dan geen overbodige luxe inderdaad (met 3 bar in de achterbanden...wel je gas er ophouden
Bedoelde ik ook remmen (of elke andere vervorm van versnelling/vertraging) voor een heuvel en niet erp ivm wieldruk. Je hebt helemaal gelijk. Het staat er alleen niet helemaal duidelijk. Ik ben door Ron gewaarschuwd voor SX dus ik ga daar niet op het randje zitten.Dat klopt, alleen rem je bij Schwedenkreuz beter iets voor de bocht ipv in de bocht...
En een bobbel in de weg zorgt natuurlijk ook voor minder wieldruk dus eerder blokkeren. Bekend voorbeeld die bocht over een heuvel op de N-ring die voor Aremberg en Fuchsrohre ligt, Schwedenkreuz dacht ik.
....
(waar het asfalt redelijk is en je weer met iets gas er op door SX kan rijden wat meer stabiliteit in de auto brengt (met name met een FWD auto))