@indaco: Destijds zat ik op een interne (staf-) functie, waardoor ik blij mocht zijn dat ik uberhaupt een auto van de zaak kon rijden. Ik had dus de keuzen tussen een twingding en een twingding... Inmiddels geswitched van werkgever en rij nu een grotere auto, maar nog steeds niets om trots op te zijn (slopel astma station)
@gtvboy: No offense taken. Ik zal voorlopig nog wel even webmaster blijven hoor, al zal dat natuurlijk niet eeuwigdurend zijn. Maar ik heb mezelf een aantal doelen gesteld en in elk geval zolang die nog niet gehaald zijn zal ik blijven
@bert: Zelfs dat bedrag was toen al even teveel. Ik was toen in principe nog student, dus moest elk dubbeltje omdraaien. Nu zou dat een wat minder probleem zijn, ware het niet dat ik een ander doel heb met m'n geld...
Hekman heeft me toen die 33 verkocht, inclusief apk, kofferklepspoiler en verlagingsveren. Achteraf gezien was er wel het een en ander mis met die 33.. de deuren hebben nooit goed gesloten, dus ik heb het vermoeden dat ie wel eens een paar keer in de rondte gegaan is...