Race was geen onverdeeld succes :
Jef kreeg'm op de grid niet meer gestart en is dan vanuit de pitlane moeten starten, tot aan de wissel geen noemenswaardige problemen na de banden een paar rondjes om de banden op temperatuur te krijgen zakten Jef's tijden tot 3.12 : wel vond Jef dat de grip vooraan afnam, maar de voorbanden waren OK . Ook Franky had problemen om te starten .
Franky is in z'n outlap meteen rond gegaan tgv van een gebroken Spoorstang LA . aan 'n sukkeldrafje binnen geraakt en dan
in de Paddock op zoek naar de Camionette en de reserve spoorstang die wel niet regelbaar was zoals degene die gebroken was ... Na dik 25min weer weg, maar met een auto waar de sporing totaal mis was kon Franky ook niet beter dan 3.12 .
Nu blijken ze uiteindelijk niet geklasseerd omdat ze geen 70% van de afstand van de winnaar hebben afgelegd, maar dat ga ik aanvechten omdat het reglement bepaalt dat ze 70% v.d. winnaar IN DE KLASSE moeten afgelegd hebben en dàt halen ze net wél !
Zelf hebben ze mij echt gefolterd door op het ogenblik vd race naar Plopsaland in Coo-Stavelot te gaan : daar kon ik bijwijlen de race horen !
Geen meevaller uiteraard dit resultaat, zelf had ik 'n klassepodium verwacht en voor't eerst onder de 3.00, maar misschien is het circuit wel trager(langer in ieder geval) geworden . Uiteraard gaan we nu op de mankementen werken en wie weet maakt de 10u van Zolder op 10-11 veel goed .
Nu hebben we 0 punten, maar dat horen er 14 te zijn, de 10u zijn er nog max. 40 (10 na 3u & na 6u, 20 na 10u) te verdienen, daarmee is de 1e plaats buiten bereik : 58pt, maar plek 2 40pt, 3 30pt en 4 18pt. zijn theoretisch altans nog haalbaar .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .