Ach, je hebt altijd baas boven baasHad die sjaak in die 155 zijn auto niet ff kunnen wassen!!![]()

Hopelijk zijn er geen foto's van die van mij

Groetjes,
Marc
Ach, je hebt altijd baas boven baasHad die sjaak in die 155 zijn auto niet ff kunnen wassen!!![]()
Is duidelijk geval van fotoshoppen Marc!Ach, je hebt altijd baas boven baasHad die sjaak in die 155 zijn auto niet ff kunnen wassen!!![]()
![]()
![]()
Hopelijk zijn er geen foto's van die van mij![]()
Groetjes,
Marc
Echt niet, is een echte BrulTM creatieIs duidelijk geval van fotoshoppen Marc!
Volgende keer moet ze echt de rest ook meerijden, dit was niets zo he, 5 antwoorden en de 6e niet eens ingevuld...Navigatrice geregeld voor plm. de helft van de route
Kon mij geen modder genoeg zijnAl die 155 piloten moeten toch echt eens wat rapper doorrijden in plaats van klagen over een beetje modder, zo'n ding is om mee te rijden, niet om te gaan staan poetsen onderweg.
Wij klagen helemaal niet over de blub hoor.....krijgen wij juist een kick van. Want als die niet vuil genoeg wordt van het rijden zèlf, doen wij daar nog een schepje blub bovenop!Kon mij geen modder genoeg zijnAl die 155 piloten moeten toch echt eens wat rapper doorrijden in plaats van klagen over een beetje modder, zo'n ding is om mee te rijden, niet om te gaan staan poetsen onderweg.Bovendien ben ik denk ik een van de weinig die de auto regelmatig tot onderaan het informatiebord reed in het bos
![]()
![]()
Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt deze rit. Heb regelmatig in een scheur gelegen om situaties die we tegen kwamen of zelf creerden![]()
Of niet PeterLeuke route door een schitterend landschap. Hier kon het weer echt geen afbreuk aan doen, laat staan een beetje blubber
![]()
Op naar seizoen 2008![]()
Groetjes,
Marc