Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: 11 November - Terug in de tijd rit

zo nov 11, 2007 22:31

Had die sjaak in die 155 zijn auto niet ff kunnen wassen!! :roll:
Ach, je hebt altijd baas boven baas :whistle:
Afbeelding
:jumping:

Hopelijk zijn er geen foto's van die van mij :oops:

Groetjes,
Marc
Alfa Brera Skywindow 2.2 JTS
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Peter Noviomagum

zo nov 11, 2007 22:41

Had die sjaak in die 155 zijn auto niet ff kunnen wassen!! :roll:
Ach, je hebt altijd baas boven baas :whistle:
Afbeelding
:jumping:

Hopelijk zijn er geen foto's van die van mij :oops:

Groetjes,
Marc
Is duidelijk geval van fotoshoppen Marc! :jumping:

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

zo nov 11, 2007 23:02

Is duidelijk geval van fotoshoppen Marc! :jumping:
Echt niet, is een echte BrulTM creatie :jumping:

Groetjes,
Marc
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo nov 11, 2007 23:31

Navigatrice geregeld voor plm. de helft van de route :lol:
Volgende keer moet ze echt de rest ook meerijden, dit was niets zo he, 5 antwoorden en de 6e niet eens ingevuld...
Al die 155 piloten moeten toch echt eens wat rapper doorrijden in plaats van klagen over een beetje modder, zo'n ding is om mee te rijden, niet om te gaan staan poetsen onderweg.

Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo

ma nov 12, 2007 00:37

Al die 155 piloten moeten toch echt eens wat rapper doorrijden in plaats van klagen over een beetje modder, zo'n ding is om mee te rijden, niet om te gaan staan poetsen onderweg.
Kon mij geen modder genoeg zijn :wink: Bovendien ben ik denk ik een van de weinig die de auto regelmatig tot onderaan het informatiebord reed in het bos :roll: :?:
Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt deze rit. Heb regelmatig in een scheur gelegen om situaties die we tegen kwamen of zelf creerden :P
Of niet Peter :wink: Leuke route door een schitterend landschap. Hier kon het weer echt geen afbreuk aan doen, laat staan een beetje blubber :twisted:
Op naar seizoen 2008 :P

Groetjes,
Marc
Alfa 147 1.6 16V TS
Alfa 155 Q4
Seat Leon fr

Hylke
Moderator
Moderator
Contacteer: Website

RE: 11 November - Terug in de tijd rit

ma nov 12, 2007 01:03

Ik heb mij kostelijk vermaakt, ondanks dat ik met de omweg via Venray 260 kilometer meer heb afgelegd, toch ruimschoots de meesten van mijn "flight" voor gebleven 8)

Enne, die 155's, tsja, misschien waren ze te druk bezig met voor zich kijken :wink:
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Giulia 2.0 ‘18
GSX-S '22

Peter Noviomagum

ma nov 12, 2007 12:02

Kon mij geen modder genoeg zijn :wink: Bovendien ben ik denk ik een van de weinig die de auto regelmatig tot onderaan het informatiebord reed in het bos :roll: :?:
Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt deze rit. Heb regelmatig in een scheur gelegen om situaties die we tegen kwamen of zelf creerden :P
Of niet Peter :wink: Leuke route door een schitterend landschap. Hier kon het weer echt geen afbreuk aan doen, laat staan een beetje blubber :twisted:
Op naar seizoen 2008 :P

Groetjes,
Marc
Wij klagen helemaal niet over de blub hoor.....krijgen wij juist een kick van. Want als die niet vuil genoeg wordt van het rijden zèlf, doen wij daar nog een schepje blub bovenop! :lol: En wordt er vlak voor je door de Q4 van Marc een hoeveelheid zooi op m'n V6 gekwakt bij het wegscheuren vanuit de blub. :shock: :lol: Hebben vaak dubbel gelegen van het lachen, dat is ook wat wij aan een rit belangrijk vinden, het genieten tijdens het rijden en de lol eromheen! :D Ondanks het weer en de toch wel lastige rit....(zijn wij nou zo....of jullie..... :lol: ) dus super genoten! Bedankt, en tot de snertrit. :)

Dries
Member
Member

ma nov 12, 2007 18:00

was een mooie rit, helaas een beetje laat binnen zodat we de antwoorden niet meer konden inleveren
Groet'n Dries

in bezit:
Audi A3 1.8T quattro

niet meer in bezit:
Alfa 33 1.4 IE Imola (GB-VN-30)
Alfa 145 1.4 TS 16v L (XF-XT-79)
Alfa 147 1.6 TS 16v Distinctive (50-GT-RB)
Alfa 33 1.3 junior (TK-52-VV)
SCARB nr. 4798

alfa146ts

ma nov 12, 2007 20:03

We hebben ons gister prima vermaakt tijdens de rit :jumping: , ontzettend veel gelachen en toch af en toe wel stress :twisted: Zeker toen we over het bekende "fotobruggetje"van plaats links rechts gingen :oops: en in een heuse modder bak terecht kwamen, achter mij reed Kunki_156.....die na dit avontuurtje zen bolide ook redelijk verzwaard had met de nodige kilo,s modder!!
Helaas gingen we halverwege de rit de fout in (lees behoorlijk) waardoor we niet de hele rit hebben kunnen volbrengen, was erg jammer want we vonden de rit erg goed in elkaar zitten,maar ook bij het eindpunt was het erg gezellig en werd er uiteraard veel na gelachen om de af en toe wat onbenullige acties van die dag. bedankt en complimenten voor de organisatie :thumbs:

alfa146ts

ma nov 12, 2007 20:29

We hebben ons gister prima vermaakt tijdens de rit :jumping: , ontzettend veel gelachen en toch af en toe wel stress :twisted: Zeker toen we over het bekende "fotobruggetje"van plaats links rechts gingen :oops: en in een heuse modder bak terecht kwamen, achter mij reed Kunki_156.....die na dit avontuurtje zen bolide ook redelijk verzwaard had met de nodige kilo,s modder!!
Helaas gingen we halverwege de rit de fout in (lees behoorlijk) waardoor we niet de hele rit hebben kunnen volbrengen, was erg jammer want we vonden de rit erg goed in elkaar zitten,maar ook bij het eindpunt was het erg gezellig en werd er uiteraard veel na gelachen om de af en toe wat onbenullige acties van die dag. bedankt en complimenten voor de organisatie :thumbs:

Kunki_156TS

di nov 13, 2007 10:36

Helemaal mee eens haha :D Was inderdaad in die blubberbak ff bang dat ikvast kwam te zitten haha maar inderdaad prima vermaakt. Het was mijn eerste rit maar ben zeker vaker van de partij!!!

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

di nov 13, 2007 12:13

Er staan enkele fotookes in het SCARB-album.

Zijn er nog mensen die mooie blubberplaatjes hebben geschoten?

Kunki_156TS

di nov 13, 2007 13:19

weet iemand trouwens of de foto's die gemaakt zijn bij het bruggetje ook nog online komen?

GT GTV GTV6

di nov 13, 2007 18:18

Ja dat vraag ik mij ook af.Er is mij door de fotoman gezegd dat mijn GTV6 er zeer mooi
op stond en dat hij ze op het forum of op de site zou zetten.

Terug naar “Evenementen”