Hendrik145
Newbie
Newbie

Re: RE: 30 maart: SCARB IJzeren Rijn Rit

zo mar 30, 2008 21:39

net thuis van een zeer lange rit 480km gereden vandaag alleen de rit was al 190km ,beetje lang.
480 kilometer veel? haha altijd baas boven baas, nu net thuis, vanochtend half 6 vertrokken en 814,1 km verder;) was een zeer geslaagde rit..!
814 kilometer veel? haha altijd baas boven baas boven baas, ben net thuis na een rit van 850 km (incl een paar keer de verkeerde kant op rijden in Antwerpen). Wel moet ik toegeven dat we gister al zijn vertrokken, en vannacht in Ossendrecht hebben overnacht. dus vanmorgen konden we nog redelijk uitslapen.

Het was een leuke rit om te rijden, maar ik heb toch liever bolletje pijltje navigatie in plaats van het verhaal. vooral bij de eerste verhalen was je in de tekst pas bij de aanwijzing, terwijl je de afslag al voorbij was.

De lunch tip in Geel hadden we beter over kunnen slaan Toen we over de parkeerplaats voor de kerk reden, besloot een oude belg in een oude merceders om uit een parkeervak achteruit tegen mijn 145 aan te rijden.... resultaat een deuk in de wielkast, en een kras op de achter bumper :cry:
Na het invullen van de schade formulieren hebben we nog lekker gegeten in Taverne - Restaurant van Gogh
Door dit oponthoud moesten we goed doorrijden om op tijd op het eindpunt te aan te komen, waar we dan ook pas 1 minuut voor 5 aankwamen.
Alle kennis vragen hebben we gegokt, omdat er geen tijd meer was om ze op te zoeken.
4364

cmva
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

zo mar 30, 2008 22:18

Hierbij dan mijn foto´s :

http://s52.photobucket.com/albums/g13/a ... 20%202008/

Vandaag dan de eerste rit met de 156 SW gereden, Lunch op het terras was gezellig samen met andere forum- / clubleden..., verder jammer van het regeachtige weer wat een meer definsieve rijstijl vroeg waardoor de rit wat langer als normaal duurde ...

:roll:
Off topic, maar mijn mails komen schijnbaar niet aan bij je, (vanaf verschillende computers en Ip adressen) terwijl je ze wel leest, wil nu graag mijn spullen terug, ga er ook niet meer om vragen, Heb ze al een maand of 2 nodig, verwacht vanavond bericht van je.
Groet Ed 0624533732

BOR
Advanced Member
Advanced Member

RE: 30 maart: SCARB IJzeren Rijn Rit

zo mar 30, 2008 23:29

net terug thuis ( nog stukje gaan eten in hometown Antwerpen): was ondanks het weer een zeer leuke dag !
de rit was op papier wel lang maar ging wel zeer vlot ... het eerste deel althans :lol:
's middags nogal lang blijven hangen in taverne Van Gogh achter een karaf rood ... misschien was dit wel mee de oorzaak van het feit dat ik het verhaalgedeelte met momenten nogal verwarrend vond :twisted:
toen wij rond half zes aankwamen was de prijsuitreiking dan ook al gedaan :lol:

bij deze nogmaals aan iedereen van de organisatie : bedankt en chapeau : uitzetten van dergelijke lange rit lijkt mij een titanenwerk !!

ps: door de regen geen foto's deze keer.
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mar 30, 2008 23:57

Leuk dat jullie je toch geamuseerd hebben.... :wink:
Voor ons rot dag, hebben hier lang naar uitgekeken, hagelbollen maakten mij zo razend (kan al niet echt veel hebben door ondermeer verbouwingen, met bijhorende stress enz...) dat ik geen zin had om zelfs nog maar met een andere auto als de Bertone te rijden. Bovendien nog overslapen door zomeruur, kortom....dik balen vanochtend :evil: ...

Herkansing bij de Branatorit !

en nog even dit (even moderator petje op), onderstaande zever vind ik NIET thuishoren in dit topic, daarvoor hebben we de PB functie:
Hierbij dan mijn foto´s :

http://s52.photobucket.com/albums/g13/a ... 20%202008/

Vandaag dan de eerste rit met de 156 SW gereden, Lunch op het terras was gezellig samen met andere forum- / clubleden..., verder jammer van het regeachtige weer wat een meer definsieve rijstijl vroeg waardoor de rit wat langer als normaal duurde ...

:roll:
Off topic, maar mijn mails komen schijnbaar niet aan bij je, (vanaf verschillende computers en Ip adressen) terwijl je ze wel leest, wil nu graag mijn spullen terug, ga er ook niet meer om vragen, Heb ze al een maand of 2 nodig, verwacht vanavond bericht van je.
Groet Ed 0624533732
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

cmva
Advanced Member
Advanced Member

ma mar 31, 2008 00:03

Begrijp ik ,maar als je je mobiele nr veranderd ,en je reageerd niet op PBs een half jaar lang. (van verschillende Alfaclubs) maar leest ze wel ,wordt ik een beetje pissig..
Tis een klein wereldje, Mike vindt m wel.

Door zulke personen , worden ook "normale "AlfarIjders getroffen, zal niet zo snel meer onderdelen meegeven, om te proberen oid.

Ed

Dinky Boy
Miniaturista

ma mar 31, 2008 00:32

Fotookes van de rit in het SCARB album.

Eén deelnemer schijnt flink moeten hebben doortrappen om het eindpunt op tijd te halen :biggrin:

cmva
Advanced Member
Advanced Member

ma mar 31, 2008 00:36

Mijn dochter :D

martijn bertone 1969
Newbie
Newbie

di apr 01, 2008 14:20

Beetje laat maar goed :)

Het was een leuke rit met al die achtergrond informatie. Wij vonden deze manier van puzzelen een grote uitdaging omdat je op deze manier nog beter moet opletten met het navigeren. Alleen was het jammer van het weer (maar ik heb wel de hele dag een gratis slipcursus :D gehad).
We waren mede daardoor net te laat op het eindpunt maar dat heeft niet tot minder pret geleid. Halverwege kwamen wij een alleen rijdende deelnemer tegen en wij met zijn drieen waren is mijn navigator het laatste stuk bij hem in de auto gestapt. Kort om het was er gezellig.

Hier zijn dan toch nog een paar foto's

Het was hier net droog
Afbeelding

Hier begon het jammer genoeg weer te regenen en wist de camera niet meer waar hij op moest focussen
Afbeelding

Afbeelding

Hier een paar mooie foto in die luxe wijk in antwerpen waar het glibberen en glijen was over alle keien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vlug door naar het volgende station :D
Afbeelding

Wat klopt er niet aan deze foto? Dit is wel iets typisch belgisch :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het heeft de hele dag geregend en we waren op het eindpunt aangekomen en het was droog :?
Afbeelding

SPIDERVELOCE1750

di apr 01, 2008 20:11

Bedankt voor de fotookes van onderweg !!!

Zo kunnen we toch ook nog een beetje proeven van de rit . :wink:

Lunatic
Advanced Member
Advanced Member

di apr 01, 2008 22:32

was gezellig in Terneuzen..
weer een paar mensen leren kennen
en paar prachtige foto`s gezien !

Grtz Niek
No Risk No Fun

159 1750 TBI TI
155 3.0 V6 24V Q2
75 3.0 V6 24V
Giulietta 2.0TS RacerT
Scarb : 4709

Peterke
Full Member
Full Member

wo apr 02, 2008 08:31

Hele mooi rit, maar zovaak verkeerd gereden dat we het eindpunt niet gehaald hebben.
Dat het regende was wel fijn, hoefde ik niet terug te steken als ik moest keren.
Alfa Romeo 75 TS Rosso Numerata 2999
Alfa Romeo Spider Type 4 Nero
Alfa Romeo 147 1,6 TS Nero
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
BMW X6 M50D Carbon Black

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

do apr 03, 2008 22:20

Afbeelding

dit is een mooie Bertone 8)

martijn bertone 1969
Newbie
Newbie

vr apr 04, 2008 09:41

bedankt :D ben er ook wel erg trots op

Frits
Guru
Guru

vr apr 04, 2008 20:20

Een beetje laat, maar voor degene die deze rit niet gereden hebben: Alleen het weer zat niet mee.

Ik vond het wel aardig dat je onderweg niet op 'antwoorden' hoefde te letten, gewoon goed rondkijken (en vragen) op de stations was meer dan voldoende voor een totaal onverwachte 3de plek!

Er zijn ook weer mooie foto's genomen (gelukkig want ik was m'n toestel vergeten en m'n mobiel is niet echt geweldig).
http://www.alfa90register.info" onclick="window.open(this.href);return false;

GTAsw
Full Member
Full Member

za apr 05, 2008 07:17

en nu is het wachten op het bijwerken van het klassement.....
156 GTA sw '02

Terug naar “Evenementen”