Geen wachttijden bij de RDW meer... gewoon zorgen dat je er om 8 uur voor de poort staat ( of nog eerder om echt de eerste te zijn...). Zijn wel mauwers daar
, echt zorgen dat alles goed in orde is. Ook veel foto's maken van het herstel om te kunnen laten zien.
Officieel mag je het laswerk trouwens ook niet afwerken en moet je hem ongespoten komen keuren zodat ze goed kunnen beoordelen of hij goed gelast is
. Heeft de politie foto's gemaakt van de schade? zo ja dan heeft de RDW die en weten ze waar de schade gezeten heeft en waar ze dus extra goed moeten kijken.
In Uden moet je wel een front kunnen scoren inderdaad
, heb er wel eens een setje TS techniek uit een 75 gesloopt. Ik heb evt wel een reciprozaag die je kunt lenen, moet je alleen even daar regelen dat ze hem ergens vooraan neerzetten zodat je stroom hebt. flink ruim afzagen!
Groeten Remco
P.s. driften moet je gewoon doen met een auto met een (werkend) sper, dan is het tenminste te controleren. met een 1.6 kon ik ook dwars, maar alleen met grof geweld en niet netjes terwijl je met een TS met sper wel netjes kunt vegen.
De makkelijkste auto die ik ken om te driften is de C kadett station van een maatje van mij, 300 PK en 100% sper
. Zo makkelijk haaks te houden. is maar goed dat die niet van mij is, kon ik een abonnement bij de bandenboer nemen.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.