niet helemaal stil gezeten de laatste tijd.
het zijn alleen de klusjes waar een hoop tijd in gaat zitten.
en mijn rug werkt ook nog niet helemaal naar behoren, zodat ik niet echt lekker door kan gaan.
toch wel een paar dingetjes kunnen doen, de stuurinrichting is klaar.
alles past en zit op zijn plaats.
allereerst de stuurstang verlengd.
eerst draad getapt op het extra stukje wat er op moest komen.
geprobeerd om hem er zo erop te draaien, er bleef alleen te veel speling op zitten, dus toch maar gelast.
daarna het huis aangepast.
bovenste lager paste precies, alleen de onderste was te klein.
ik heb dit opgelost door van het oude huis het onderste gedeelte eraf te zagen, en deze pas te maken, en in het huis van de giulia te verlijmen.
past allemaal heel mooi, zonder speling.
stuurtje erop en voila
ik heb de balk die door de motorruimte loopt, aangepast zodat ik de originele carterpan kwijt kan.
ik heb de balk compleet overmidden gezaagd, een extra plaat erin gelast, en dankzij Roel, een extra balk er overheen gelast.
aan de achterkant heb ik de originele balk van de 75, waar de stuurinrichting op zit, er tegenaan gelast.
ik heb lang zitten twijfelen of ik het zo wel moest doen.
ik heb een carterpan van een Sei, maar deze past ook niet, of ik moet het motorblok een eind verder naar voren zetten.
ik kon natuurlijk de carrosserie aanpassen, maar er moest dan ook weer een plaats gemaakt worden voor de dynamo en de stuurbekrachtigingpomp, de steun zit namelijk op de carterpan gemonteerd.
donateurnr:4456 giulia super '78 3.0 v6 156 2.0 ts '98 niet meer :75 3.0 V6 QV '90 , 75 3.0 V6 America '88 , sud 1.5 TI '83 , gtv 2.0 '83 , 75 2.0 carb '89 , 75 1.8 ts '90 , 164 2.0 ts '92 , 33 1.5 QV '90, 75 2.4 TD '90