idd nette waarden.
de watstang zou evengoed van een GTV kunnen zijn,zelfde kant,maar hoe was de remschijf gemonteerd? kan je die verkeerd monteren dan? (toch niet met tapeinden naar binnen?)
wattstang was zeker niet van een 6 cilinder dit was duidelijk een knikidd nette waarden.
de watstang zou evengoed van een GTV kunnen zijn,zelfde kant,maar hoe was de remschijf gemonteerd? kan je die verkeerd monteren dan? (toch niet met tapeinden naar binnen?)
leuk ditik ben de oude eigenaar uit limburg.
ik heb de auto gekocht in hardenberg bij een oudere man die ook nog een
zwarte ts had en verschillende oude peugeot's. ik heb er altijd met veel plezier mee gereden,
maar mijn vrouw niet,ze vond hem te laag.bij de velgen die erbij zaten waren eerst de harten in de
zelfde kleur als de auto.de volgende eigenaar heeft die laten glasparelen en daarna gespoten.
toen ik de auto kocht was er een andere motor ingekomen met ongeveer 140000 km, er hing toen ook een
kaartje aan waar die km stand op stond.dit heb ik laten zitten.
er zat in gat in de kuip vh reservewiel en diverse kleine gaten in de kofferbakvloer. die heb ik zelf
proberen te lassen,maar dat is meer bakken geworden. de tank was toen ook al lek volgens mij,hij stonk alleen als de
tank helemaal vol was.ik heb ook al eens onderdelen bij jou gekocht via het artc als leon artc 280.
ik heb nog foto's op de oude computer,ik zal eens kijken om ze hier te plaatsen.
ik heb nog een wielrand liggen rechtsachter nieuw gekocht bij ar-parts als je er iets mee kunt mag je hem hebben.
gr,leon.
tja, was toch in de buurt...vandaag ook weer het een en ander gedaan qwa las werk. en gerben is nog langs geweest met wat spullen...
dit vermoeden met die vertaling dacht ik ook al.... dus met 72k is er een nw koppeling in gekomen.... serieus snel voor een nw koppeling.....Lijkt me dat die nieuwe zuigers en bussen door anderen zijn vertaald als een 'nieuwe motor'.
Nog iets wat je wilt weten: Na het inruilen bij de toenmalige Alfa dealer in Raalte voor een 33 16V met 72k heeft de 75 ook nog een nieuwe koppeling gekregen.