Volgens mij gaat het Kubica niet meer lukken hoor... en hij moet toch doorgaan voor het neusje van Poolse race-zalm...
Racen schijnt de Kubica's wel in het bloed te zitten want volgens mij is dit overgrootvader Kubica in 1936...
Terecht of onterecht. Ferrari associeer je op het moment met de minst inspirerende autosport van de laatste decennia. Gelijk aan de dominantie van Porsche op Le Mans hoop je dat eindelijk iemand anders de dominantie zal doorbreken. Ik geef iedereen gelijk dat zij eerlijk hebben gewonnen maar voor de TV-kijker volkomen waardeloos.
Nog steeds de natte droom van elke autosportliefhebber en dat zal het altijd blijven, de magie van Ferrari komt uit Alfa, en dat is irresistible !!!Terecht of onterecht. Ferrari associeer je op het moment met de minst inspirerende autosport van de laatste decennia.
Erger dan erg:Nog steeds de natte droom van elke autosportliefhebber en dat zal het altijd blijven, de magie van Ferrari komt uit Alfa, en dat is irresistible !!!Terecht of onterecht. Ferrari associeer je op het moment met de minst inspirerende autosport van de laatste decennia.
Rij in een Ferrari en iedereen kijkt, rij in een Mercedes/renault/bmw en niemand kijkt op... face the truth!
Vergeet RTL7, kijk Formule 1 op de BBC