Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

RE: RTL GP - MOL-KALF-CORONEL

ma okt 20, 2008 13:32

Volgens mij gaat het Kubica niet meer lukken hoor... 8) en hij moet toch doorgaan voor het neusje van Poolse race-zalm...

Racen schijnt de Kubica's wel in het bloed te zitten want volgens mij is dit overgrootvader Kubica in 1936...

Afbeelding
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: RTL GP - MOL-KALF-CORONEL

ma okt 20, 2008 14:06

Terecht of onterecht. Ferrari associeer je op het moment met de minst inspirerende autosport van de laatste decennia. Gelijk aan de dominantie van Porsche op Le Mans hoop je dat eindelijk iemand anders de dominantie zal doorbreken. Ik geef iedereen gelijk dat zij eerlijk hebben gewonnen maar voor de TV-kijker volkomen waardeloos.
:?
alsof ferrari daar wat aan kon doen (en volgens mij is ferrari helemaal niet dominant, waarom heeft renault dan 2x gewonnen, vorig jaar was toch ferrari ook zeke rniet dominant en dit jaar ook weer niet, dat is al 4 jaar!)
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Andretti Molletti

ma okt 20, 2008 18:54

Terecht of onterecht. Ferrari associeer je op het moment met de minst inspirerende autosport van de laatste decennia.
Nog steeds de natte droom van elke autosportliefhebber en dat zal het altijd blijven, de magie van Ferrari komt uit Alfa, en dat is irresistible !!!

Rij in een Ferrari en iedereen kijkt, rij in een Mercedes/renault/bmw en niemand kijkt op... face the truth!

:twisted:

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...
Contacteer: Website

ma okt 20, 2008 23:55

Terecht of onterecht. Ferrari associeer je op het moment met de minst inspirerende autosport van de laatste decennia.
Nog steeds de natte droom van elke autosportliefhebber en dat zal het altijd blijven, de magie van Ferrari komt uit Alfa, en dat is irresistible !!!

Rij in een Ferrari en iedereen kijkt, rij in een Mercedes/renault/bmw en niemand kijkt op... face the truth!

:twisted:
Erger dan erg:

Afbeelding

Een Ferrari achter het stuur van een Alfa.... (yups originele foto uit 1922... in 1924 gesigneerd door ene Enzo Ferrari.... NOOIT van gehoord... 8))

Afbeelding
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

Gauthier
Newbie
Newbie

RE: RTL GP - MOL-KALF-CORONEL

wo nov 05, 2008 18:06

ollaf mol is wel een genialen commentator en ja zo als een allert kalf,
ja hij mag geen verslag meer doen van af het circuit dus ja moet je wat anders gaan doen.

ik zou zegge: kijk, geniet van het commentaar, trek je eigen conclusie en ga er na lekker iets anders doen :P
- Alfa Romeo mito 1.3 eco
- Alfa Romeo 159 1.9 JTDM (ex)
- Alfa Romeo 155 2.0 16v sport (ex)
- Alfa Romeo 33 1.4 IE L (ex)

5871

za nov 29, 2008 19:04

Vergeet RTL7, kijk Formule 1 op de BBC

Hou je van de Formule 1, maar erger je je dood aan het commentaar van Olaf Mol en de vele reclame onderbrekingen? Dan kan je vanaf komend seizoen gelukkig terecht bij de BBC. Dat was op zich al eventjes bekend, maar we weten nu ook wie de presentatie gaat doen! De presentatie zal in handen zijn van David Coulthard, Eddie Jordan en Jake Humphrey (who?). En dat klinkt mij als muziek in de oren. Coulthard en Jordan zijn er volgens mij niet vies van om stevige uitspraken te doen. En het is in elk geval een stuk interesanter dan die zakken hooi bij RTL GP.
En in de pitstraat lopen reporters Ted Kravitz en Lee McKenzie rond. En zelfs voor oud gediende Murray Walker is een plaatsje gevonden. Opa mag zich bezig gaan houden met de website (wie had dat ooit gedacht). Gelukkig kunnen de meeste mensen in Nederland de BBC gewoon ontvangen en zijn we dus eindelijk verlost van een commentator die vrolijk doorbabbelt terwijl er midden in beeld een auto van de baan stuitert. En al helemaal van die belachelijke reclame’s tussen door.
Natuurlijk konden we ook al betrecht in Belgie, maar dat commentaar werkte toch te erg op mijn lachspieren. (via: autoblog.com)
PS De eerste race van het nieuwe seizoen is op 29 maart in Melbourne (Australie)

Bron: autoblog.nl

Terug naar “Racen - Algemeen”