Even een updatetje...
ben de laatste paar weken steeds af en toe een dagje en een avondje bezig om de sprint af te krijgen. Heb mezelf een deadline gesteld, en ben vastbesloten om 'm te halen. Inmiddels:
- Heb ik de voorspatborden afgehangen en definitief gemonteerd,
- kan de achterklep open en dicht en op slot en weer open èn blijft hij in 't geval van open zelfstandig omhoog staan (!)
- Kunnen de deuren open, dicht, èn op slot.
- kunnen de voor- èn achterramen open en dicht (met een griptang, de slingers monteer ik pas als de rest van 't interieur daar klaar voor is),
- zijn de brandstofleidingen van achter naar voor en terug vervangen/weer gemonteerd,
- is 't complete remleidingengebeuren vervangen (incl nieuwe hoofdkoppcil. hulpkoppcil, hoofdremcilinder en koperwerk),
- heb ik de handrem 'omgelegd' naar de achterwielen en werktie ook,
- heb ik alle raam/ruit/deur/snor/godweetwatvoorrubbers allemaal weer gemonteerd op het
motorkaprubber na (wie o wie?!)
- Heb ik de radiateur vervangen,
ben ik nog steeds bezig om dat stomme kvs-reservoir schoon te krijgen (grrr, wil nog niet erg, wie o wie?)
- Heb ik al het slangenwerk van 't koel- en verwarmingsysteem vervangen waar nodig
- Heb ik de claxons weer gemonteerd
- Heb ik de ruitenwissers, het ruitensproeiervloeistofreservoir en een nieuw pompje/slangetjesgebeuren weer gemonteerd (moet nog sproeikopjes hebben, wie weet waar? Automat. boer keek een beetje wazig...)
- Heb ik de gaskabel en de chokekabel weer gemonteerd en maak ik nog ruzie met de
snelheidsmeterkabel lukt nog steeds niet! 
- Heb ik de meest elektra uitgezocht, alleen onder de motorkap snap ik 't niet zo goed

nog een keer (veel) beter naar kijken.
Michel?
En dan gelijk een oproep... ik heb eigenlijk even iemand met een voorbeeld-Sprint of 33 (liefst carbs) nodig die even langs kan rijden... moet/wil even een paar dingetjes spieken/afkijken!
Maar: Ik heb er zin in, ik ga die deadline halen en ik vind eigenlijk dat 't best lekker gaat de laatste tijd!