en nog wat foto's van de spullen voor de 75
heb de bovenste draagarmen doorgelast. zal wel geen nut hebben maar vond het leuk om te doen en geeft gewoon wat extra stevigheid voor de kogel
de accu plaat voor in de koffer
de eibach veren
de sparco tankdop en een stukje van de achterlichten
dit spruitstuk heb ik voor de maat van de flens van de turbo
verder heb ik contact gehad met een water snijder. hij zou voor mij een koperen plaat kunnen maken in de afmeteing van de koppakking... heb wat rond geneust op het net en kwam een turbo project tegen waar de compresie verhouding werd veranderd door een koppakking daarop een kopperen pakking en dan nog een koppakking... en dit bleef heel met een 6 cilinder en meer dan een bar turbodruk
dus nu nog ff wat info inwinnen hierover en uiteraard zijn jullie technische meningen ook welkom... evt ook of het anders mogelijk is een krukas van een 1600IE te gebruiken (heeft deze een kortere slag?????)
nu eerst de spullen klaar maken voor het poedercoaten en wachten tot de turbo op de mat valt
Met vriendelijke groet Pieter.
Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...