hoe bereik ik die jeroen dan?
en de afkortingenzeggen me niet zo veel op het moment
onderin hoeft het ook niet veel te doen en een turbo gat geef ik nu ook nog niet zoveel om. wil het eerst draaiend hebben..
dit is gewoon een droom die ik al een hele tijd heb en wil het gewoon waar maken. kan heel veel zelf alleen is dit buiten om mijn oud turbo 33 project geheel iets nieuws.
vandaar dat ik overal kennis probeer te innen dat als ik op 0,5 bar ga rijden het mogelijk is met standaard blok was al bekend en dat het systeem compleet op nieuw ingesteld moet worden wist ik ook.
het is alleen nu het probleem wat zijn de dingen waar ik naar ben vergeten te kijken... koperen koppakking lijkt me zoiezo geen overbodige luxe en als ik iets kan zaken in mijn compressie verhouding is dit alleen maar beter voor mijn blok. wat overigens ook nog een totale revisie krijgt.... hoop eigenlijk op een paar kortere drijfstangen zodat deze op die bepaalde manier behandeld unnen worden voor minder kans op scheuren end. alleen heb ik hier weinig gegevens om te kijken welke passen en evt de mogelijkheid bieden dit voor elkaar te krijgen....
dus alle kritiek en sugestie's zijn welkom in alles zit wel iets dat bruikbaar is.
alleen hoe bereik ik nu die jeroen
Met vriendelijke groet Pieter.
Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...