Kan iemand mij op weg helpen oftwel weet iemand 100% zeker of het zou moeten passen of juist niet.
Het betreft een 2.0 Alfetta sedan van september 1983.
Bvd,
Marco
Dan ben ik op een bepaalde manier 'gerustgesteld'. Dan heb ik toch nog het volgende verzoek: zou iemand met een digitale camera eens een foto kunnen nemen - met de motorklep open - waarbij de lampen vanuit een schuine hoek zijn gefotografeerd, zodat ik e.e.a. kan vergelijken. Zou dit zeer op prijs stellenDat past nooit echt mooi met het plaatwerk.
De schermen zijn gelijk voor de vierkante alswel de ronde koplamp versies.
Dan zou het toch moeten passen? Ik wil wel een foto nemen, maar het regent hier op het moment. Even geduld dan.De schermen zijn gelijk voor de vierkante alswel de ronde koplamp versies.
Euhm..Paraplu?Dan zou het toch moeten passen? Ik wil wel een foto nemen, maar het regent hier op het moment. Even geduld dan.De schermen zijn gelijk voor de vierkante alswel de ronde koplamp versies.
Absoluut. Hartelijk dank. De 1e foto van KAS laat precies zien waarom ik deze vraag gesteld heb. De aansluiting tussen plaatwerk en gril lopen goed in elkaar over; in elk geval zoals het volgens een van mijn hersencellen moet zijn. Als ik de gril provisorisch plaats steekt hij een kleine centimeter uit en staat er teveel spanning op de gril. De oorzaak is dan het buitenste bevestigingspunt van de rechthoekige lamp. Zie hieronder (illustratie even via internetfoto's; de batterijen van mijn camera zijn leegWat een service![]()
Ik ben er voorlopig nog niet helemaal uit. De rechthoekige lampen heb ik voorlopig maar weer teruggezet.Het moet toch mogelijk zijn om met een geringe aanpassing de boel passend te krijgen?
. ook krijg je iedere keer te horen ,of je in een bmw rijd.....