wo mar 30, 2011 21:43
Beste Edwin,nee is ook niet mijn manier,maar had de auto erg nodig,en er viel anders niet mee te rijden.Ik ben afgelopen tijd regelmatig onder de auto gedoken,met het schaafgeluid wat hij geeft MOET je ergens wat zien,naar mijn idee,wat dus totaal niet zo is.Daarom weet ik ook dat de cardanas zelf nergens tegenaan loopt,dwz tussen de 1e en 3e hardy.Het lijkt ter hoogte vd pook te komen,maar das lastig te beoordelen natuurlijk.Vermoed dat het thv het staartstuk komt.Hier heb ik gister wat ringen tussen gezet(tussen beugel en bodem),maakte geen verschil helaas.Balanseren is natuurlijk nodig,zeker omdat ik gister zag dat een slangklem die er omheen zat,nu weg is.Weet je toevallig of Savali dit nog ergens doet,als er uberhaupt nog een vestiging is.....Hardy's zijn ok,of de beugel verkeerd om zit nu weet ik niet eigenlijk,wel goeie tip.Bedankt!MVG,Maarten
Forza di Alfa75!! 2x een epoca uit 92",de gtv4(verkocht 13-8-05)75 turbo 87"(in volledige restauratie)fb-tp-95 is ongewild op de sloop beland,75 ts (87')met airco gekocht!!,inmiddels is de 75 Epoca voor onderdelen...snik