Veel sterkte Mark en huisgenoten.
Wij hebben zelf 2 labradors op gevorderde leeftijd en moet er niet aan denken
als ze er niet meer zijn.
Vanuit Gent ook veel sterkte gewenst Mark .Mark, een zwarte dag! Leven met pijn is geen leven, ook niet voor een hond. De beslissing om de herder
te laten inslapen is er een die getuigt van liefde en beslist niet van egoistisch gedrag, waarvoor hulde.
Ik weet exact hoe je je voelt, vorig jaar is het ons zelf overkomen.
Daarom erg veel sterkte toegewenst aan jou en je familie.
Patrick.
Huisdieren weerspiegelen het 'echte leven'; verdrietige en blijde gebeurtenissen wisselen elkaar af. Jij bent een nieuw hoofstuk begonnen in Sam's leventje en zo te lezen weet ze dat zelf heel goed. Geweldig toch?Hmmmm, niet zo'n hele handige post van mij een paar posten terug. Zit ik hier een beetje blij te doen met mijn poes, had beter even kunnen wachten.
Dat is zeker waar en je hebt ook helemaal gelijk, desalniettemin had ik misschien wel heel even kunnen wachten met blij doen en even beter kunnen kijken wat er voor mij gepost was.Huisdieren weerspiegelen het 'echte leven'; verdrietige en blijde gebeurtenissen wisselen elkaar af. Jij bent een nieuw hoofstuk begonnen in Sam's leventje en zo te lezen weet ze dat zelf heel goed. Geweldig toch?Hmmmm, niet zo'n hele handige post van mij een paar posten terug. Zit ik hier een beetje blij te doen met mijn poes, had beter even kunnen wachten.
Ik zou me er geen zorgen om maken. Mooi van je om dat beest te redden van de boer en helemaal op te laten lappen.Dat is zeker waar en je hebt ook helemaal gelijk, desalniettemin had ik misschien wel heel even kunnen wachten met blij doen en even beter kunnen kijken wat er voor mij gepost was.Huisdieren weerspiegelen het 'echte leven'; verdrietige en blijde gebeurtenissen wisselen elkaar af. Jij bent een nieuw hoofstuk begonnen in Sam's leventje en zo te lezen weet ze dat zelf heel goed. Geweldig toch?Hmmmm, niet zo'n hele handige post van mij een paar posten terug. Zit ik hier een beetje blij te doen met mijn poes, had beter even kunnen wachten.
Dat beest lukt me nog wel, nu nog kijken of ik mijn 33 weer helemaal puntgaaf kan krijgen. Vind ik toch een stuk moeilijkerIk zou me er geen zorgen om maken. Mooi van je om dat beest te redden van de boer en helemaal op te laten lappen.Dat is zeker waar en je hebt ook helemaal gelijk, desalniettemin had ik misschien wel heel even kunnen wachten met blij doen en even beter kunnen kijken wat er voor mij gepost was.Huisdieren weerspiegelen het 'echte leven'; verdrietige en blijde gebeurtenissen wisselen elkaar af. Jij bent een nieuw hoofstuk begonnen in Sam's leventje en zo te lezen weet ze dat zelf heel goed. Geweldig toch?