Welliswaar geen alfa maar het zusje, gespot in het Mille Miglia Museum vandaag (Brescia Italy):
Daar zijn meerderen het over eens....Volgens mij heeft een zekere Belgische persoon wiens naam wij niet noemen hier iets mee te maken.?
Done! Ik heb in mijn vorige post de foto gepubliceerd, van degene die de domeinnamen heeft opgenomen.Daar zijn meerderen het over eens....Volgens mij heeft een zekere Belgische persoon wiens naam wij niet noemen hier iets mee te maken.?
Naarmate de site uitgebreider is en er meer info over TZ's op komt te staan raakt O. zijn spelletje steeds meer uitgespeeld en deze "chique" oplossing typeert O. wel. Maar hoe vaker deze domeinnamen gepost worden, hoe hoger ze gaan scoren in de zoekmachines. Om O. verder niet in de kaart te spelen zou het het beste zijn om de hierboven genoemde links te verwijderen.
Dit alles uit betrouwbare bron vernomen en tevens dat Zaag het vrolijk negeert..
I 2nd that....Het is zo geheimzinnig dat ik er geen reet van begrijp!!
Nog niet . De Romeinen moeten eerst nog spelen tegen de Bufallo's en dan zal het feest pas losbarsten .Oeh! Rellen?