ma aug 10, 2009 23:33
Er is een Belgisch heerschap die zich begeeft in de wereld van de meer exclusieve auto's als daar zijn Zagato uitvoeringen, Ferrari's, Bizzarini's etc. De man heeft een en ander gepubliceerd met , zullen we zeggen, wisselende kritieken. Op de meer negatieve kritieken reageert hij tamelijk heftig en er is sprake van diverse rechtszaken, al dan niet in de USA.
Tevens zit de man in de handel met auto's van dit kaliber, waarvan met regelmatigheid onjuistheden aangetroffen cq geconstateerd menen te worden. Dit dan weer door andere kenners danwel ingewijden. Dan is er nog sprake van de bewering dat de beste man publiceert over verdwenen chassisnummers , dus bv een Breadvan Bizzarini, die dan over niet al te lange tijd opduikt bij een met deze heer bevriende handelaar. Enzoverder enzovoorts. Dit zijn slechts meningen, opinies, en al dan niet subjectieve waarnemingen mijnerzijds.
Ik beweer TOTAAL NIET dat deze man de boel oplicht, belazert, flest, of wat dan ook.
Kortom, een omstreden heerschap , en dit is een bewering die Philippe moeilijk kan ontkennen.
Voorts heb ik er verder geen belang bij, geen voordeel in aan of op. Ik heb geen relatie met voormalig klanten, en ben in het geheel niet betrokken bij WAT DAN OOK.
Remember, it's all just opinions....
Als je er verder geen belang bij hebt, geloof mij, laat maar zitten. Je wilt het allemaal niet weten....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end