Even kort van mijn kant. Vrijdagmiddag vanuit het zuiden vertrokken en zondagavond ~18u richting huis, we had nog wel even willen blijven
SS Was voor mij alweer 3 jaartjes geleden, ook Zandvoort. Heerlijk ..... veel mensen weer eens gezien / gesproken en nog te weinig tijd om met iedereen weer eens bij te kletsen.
De SI en challange heerlijk om te zien, vooral de 105 race aan het einde van de zaterdag was er gaaf, leuke groepjes die aan elkaar gewaagd waren
1 uurs race schitterend dik veld! De hystorische klasse leuk om te zien. Je moet maar durven een mini in de bocht naast een falcon te zetten
Verder heerlijk kunnen stoeien op de baan met genoeg respect voor elkaars materiaal. Je zoekt op de baan iemand op met de snelheid die je past en je legt dus zo de lat zo hoog als je het wil hebben.
Tenminste nog steeds genoeg mensen die me te snel zijn
Voor mezelf, zaterdag wat netter gereden dan zondag. Zondag toch teveel begindruk in de banden en teveel liggen gooien en smijten, wat dan ook meteen veel snelheid kost.
Note: volgende keer meer baantijd pakken dan alleen sportklasse!
Domper op de pret was dat iemand op de paddock mijn rechter achter wielkastrand en beide deuren bekrast heeft en het niet even had kunnen melden.
Slechts flauw geraakt maar toch voldoende om enkele cm's hoog over beide portieren een niet uitpoetsbare schade te veroorzaken en de wielkastverbreder 6 cm hoog de lak af.