Heren,
Alleereerst gaat het erom een competatieve klasse neer te zetten.
Als er straks auto's zijn die enkele sekonden harder gaan dan de rest, dan gaan we politie spelen.
Michel75 wordt onze hoofdagent en aan hem te taak de wetten te handhaven. (dus hou hem te vriend

)
- benzinedruk?? vraag: Gaat een auto harder, meer koppel door de druk te verhogen? Verbruikt wel meer?
- timing van de BDPsensor vast ( is dit te meten?) maten/onderdeelnummers van de LHM (zullen we definieren dan!)
- prototype gaat op de rollenbank, zal een richtlijn geven op pk en Nm met een bepaalde marge. Geen enkele 20 jarige 75 heeft nog dezelfde compressie waardes denk ik?
- De aandrijfassen ve V6 maken de auto niet sneller, wel betrouwbaarder dus dat zou ik gewoon toestaan. (zijn ook zwaarder en slecht verkrijgbaar nog..) Komen we op terug!
- Dichtlassen van deuren? Mag. (beetje lastig instappen

)
- interieur mag je leeghalen? Mag
- Mag je nou wel of niet je deuren leeg zagen? Mag
- Later ook een fotootje van het dashboard? Dashboard is het bovenste gedeelte, dus het contour.. De meters etc. mogen eruit.
(allemaal opbouwend/aanvullend bedoeld he!!) Wordt enorm gewaardeerd, dat weet je!