Lekker hoor!!Die van mij staat er ook nog niet bij
1991 1.8 Turbo (origineel 2.0TS)
p.s. Sandro, jij spaart ze hé
Lekker hoor!!Die van mij staat er ook nog niet bij
1991 1.8 Turbo (origineel 2.0TS)
Setje nieuwe velgen liggen al klaar.Wat ben je eigenlijk met die 1600 van je van plan?
Daar lees ik niks meer over..
Geen antwoorden, maar wel goed-bedoelde-nutteloze-opmerkingen:Hier een vreemde (Engelse) eend in de bijt:
Ik heb vlak voordat ik weer terugkeerde uit Engeland, nadat ik daar 7 jaar gewoond en gewerkt had, mijn huidige 75 TS Numerata (nr.1059) gekocht.
Een beeldschoon ding, helaas heeft de vorige eigenaar de Recaro's eruit gehaald en vervangen door een V6-interieur. Aangezien het m'n eerste Numerata is, vroeg ik me af, of dat nummer, 1059, ergens op het chassisnummer terug te vinden zou moeten zijn.
De 75 heeft een aantal kleine issues, zoals een lekke tank als je hem helemaal volgooit, een scheur (roest) in de reservewielruimte en de remleidingen voor zijn gecorrodeert.
Maar voor de rest is het machien puntgaaf, geen gezeik met verrotte krikpunten, roest onder achterlichten, wielkasten en onderkant van de deuren.
Volgens mij is de standaard uitrusting van de Engelse Numerata's ook iets anders, omdat er bij die van mij geen airco in zit.
Maar goed, als er mensen zijn die mij kunnen helpen met antwoorden op mijn vragen, graag!!
Foto's komen nog.
Thanx.
Hoi,Hier een vreemde (Engelse) eend in de bijt:
Ik heb vlak voordat ik weer terugkeerde uit Engeland, nadat ik daar 7 jaar gewoond en gewerkt had, mijn huidige 75 TS Numerata (nr.1059) gekocht.
Een beeldschoon ding, helaas heeft de vorige eigenaar de Recaro's eruit gehaald en vervangen door een V6-interieur. Aangezien het m'n eerste Numerata is, vroeg ik me af, of dat nummer, 1059, ergens op het chassisnummer terug te vinden zou moeten zijn.
De 75 heeft een aantal kleine issues, zoals een lekke tank als je hem helemaal volgooit, een scheur (roest) in de reservewielruimte en de remleidingen voor zijn gecorrodeert.
Maar voor de rest is het machien puntgaaf, geen gezeik met verrotte krikpunten, roest onder achterlichten, wielkasten en onderkant van de deuren.
Volgens mij is de standaard uitrusting van de engelse Numerata's ook iets anders, omdat er bij die van mij geen airco in zit.
Maar goed, als er mensen zijn die mij kunnen helpen met antwoorden op mijn vragen, graag!!
Foto's komen nog.
Thanx.