Nee, je wint wel door 4e te worden (met mazzel)
Winnen kun je ook niet met een barrel van een auto, toch liet Schumacher zien dat hij uit racehout is gesneden door de snellere McLaren en Ferrari op een briljante manier achter zich te houden. Als racefan zou je zoiets moeten complimenteren. Lang niet iedere coureur bezit het talent zijn belager op deze manier het nakijken te geven. Dus met pensioen? Nog lange niet!
Ik zeg ook absoluut niet dat Schumacher geen goed coureur is. Maar laten we het anders zeggen: als hij geen 7 voudig wereldkampioen was geweest, had ie nu niet meer in die Mercedes gezeten. En ik weet zeker dat er wel meer dan 20 jonge knapen rond lopen die op dit moment minimaal hetzelfde kunnen als wat Schumacher nu laat zien. Wat is er voor Brawn dan mooier dan sponsor magneet Schumacher aantrekken? Daar kan idd geen rookie tegenop.
Als mijn tante een wiel had, was het een kruiwagen geweest. We wijken af van de feiten. Welke sponsor bracht Schumacher mee of tekende een contract na de komst van Schumacher? Daarbij, alleen daarmee geef je al te kennen dat sponsoren 'der kin' graag zien rijden of denk je dat Schumacher een sponsormagneet is omdat hij een knappe kop heeft?
Schumacher is absoluut een held in wat ie heeft laten zien bij Benetten en bij Ferrari, maar zijn gloriedagen zijn gewoon over en daardoor heeft ie niets meer te zoeken in de F1. Ik zie liever jonge talenten rond rijden en nieuwe winnaars die het nog kunnen gaan maken. Schumacher zal best wel weer een keer op het podium kunnen staan en misschien ook wel winnen, maar het meedoen om de titel zie ik hem niet meer doen.
Daar kom ik op terug maar dat hij niks te zoeken heeft in de F1 heeft te maken met je persoonlijke mening over Schumacher, niet omdat hij het rijden verleerd is.
In mijn ogen is het alleen maar veldvulling en jammer dat ie er weer bij is gekomen. Ik blijf er ook bij dat hij zijn eigen reputatie ook te grabbel gooit op deze manier. De verwachtingen zijn nog steeds erg hoog en die houden ze zelf ook erg hoog.
Wat in ieder geval wel weer is bereikt is dat er weer meer over F1 gepraat en geschreven wordt.
Greetz,
Bas
Enkel en alleen veldvulling? Naar welke race heb jij afgelopen zondag gekeken? Niet lullig bedoeld ofzo maar als dat niet imponerend was, dan weet ik niet wat een rijder moet doen om jou te imponeren. Waarschijnlijk achteruit racen en met een dubbele flickflack finishen. Sorry maar ik kan er niks anders van maken. Zelfs de grootste bashers zie ik grif toegeven dat Schumacher zijn waarde afgelopen weekend bewezen heeft en dan zijn er nog mensen die vinden dat hij voor spek en bonen meerijdt...