zo mei 16, 2010 18:26
En even zeiken nog, maar wanneer nemen ze Truli nou eindelijk eens z'n racelicentie af, niet te geloven die gozer.
Liet zich als een mak lammetje piepelen door Alonso, komt veel te kort en haalt als klap op de vuurpijl doldwazen en levensgevaarlijke capriolen uit. Dus sluit me bij je aan.
absoluut niet mee eens, trulli was in gevecht (weet even niet wie), als hij nu alonso toch probeerde uit te remmen had hij klem gezeten en was de kans groot dat hij was ingehaald... Slimme actie om iets eerder te remmen en netjes achter de veel snellere alonso aan te gaan...
daarnaast wil ik wel zeggen dat Trulli wel tegenvalt (maar wie ontwikkeld daar de auto, misschien is hij wel super belangrijk om een traag hok op gang te helpen ontwikkelen....)
dat alonso starte op zacht vond ik de juiste beslissing in tegen stelling tot alard kalf, omdat de rest op hard starte is het makkelijker inhalen met zacht en juist in het begin vd race moest hij er een hoop gaan inhalen, toen met de SC gelijk naar hard was natuurlijk de enige juiste zet zodat hij de race in 1x kon uitrijden.. Zeer sterke race van Alonso (op misschien Schumacher inhaal actie na).
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S