Het is al weer een hele tijd stil geweest in dit topic.
Dat wil niet zeggen dat er niet gewerkt is aan de auto, simpelweg te weinig tijd om hier de boel up to date te houden.
Allereerst was er heel veel carosseriewerk. Beide binnen en buitenkokers nieuw, bodemplaat bestuurderskant voorzijde nieuw, en heel veel kleine plekjes.
Daarnaast schetsplaten voor het stuurhuis erin gelast.
Ik heb inmiddels een spuiter gevonden. Deze gaat de carosserie geheel blanc maken, om niet over de oude onbekende lak heen te werken.
De auto staat sinds 2 weken in de spuiterij, en de verwachting is dat deze eind februari terug komt. dan kan ik eindelijk met de opbouw gaan beginnen.
Tussentijdes heb ik wel alle aanbouwcomponenten onder handen genomen.
Motor: deze is helemaal klaar, alle lagerschalen, pakkingen, keerringen nieuw.
Bak: 2.0 bak met lange 5 gekocht. Deze is uit elkaar geweest en de synchromeshringen alsmede pakkingen en keerringen zijn nieuw
Ophanging voorzijde: Alle bussen/kogels nieuw. bovenste draagarm in de powerflex, alsmede de casterstang. klauwen van TS, schijven van 2.0. Dempers bilstein
Achteras: Opnieuw gespoten en voorzien van nieuwe afdichtingen.
cardan: alle kruiskoppelingen nieuw en as gespoten
Stuurhuis: alle keeringen en pakkingen nieuw.
kabelboom. Helemaal uit elkaar gehad, rotte draden vervangen, nieuwe stekkers aangezet en kabels toegevoegd voor TS motor
En natuurlijk al die kleine onderdeeltjes die aan de auto zitten onder handen genomen
kleine indruk: