Zo, maar weer eens een update.
Weer veel klusjes gedaan die meer tijd gekost hebben dan je vooraf denkt/hoopt
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gelukkig vandaag wat hulp van Roel sr. gehad, zodat je opeens 2x zoveel in dezelfde tijd gedaan krijgt!
Dit zijn een aantal die dingen die de afgelopen tijd gedaan zijn:
Een ander stuurhuis van Rik Z. gekocht en ingebouwd.
De remleidingen en -slangen van de voorwielen (in de wielkasten) zijn ook gemonteerd.
De rem- en benzineleiding onder de auto door in model gebracht en netjes vastgezet.
Ook het koppelingsysteem is bijna aangesloten, alleen nog even vastdraaien.
De achterremklauwen die ik voor deze auto gepland had zitten echter nog steeds on mijn 1750 die bij een boer staat, dus maar eens even naar de klauwen van een donor gekeken die ik 2 jaar geleden gesloopt heb. Uiteraard zaten de zuigers muurvast en met perslucht wilde het niet vlotten. Van dezelfe donor het rem/koppelingsysteem maar even gebruikt om de zuigers los te persen. Aangezien de hoofdremcilinder van deze unit compleet vast zat moest ik het dus met het koppelingsysteem doen. Hiervoor wel even een nieuwe leiding maken, want dat past niet 1 op 1.
Een paar keer pompen (eerst even ontluchten) en ...... "plop". Binnen no-time de zuigers eruit en gelukkig was alles in zeer goede staat!
morgen de boel even voorzien van een revisiesetje en een laklaagje.
Kortom: er zit weer schot in de zaak.
Roel