Afgelopen week nog een laatste plek in de vloer gerepareerd, en daarna de 33 vloerbedekking erin gelegd, past prima alleen zitten de gaten voor de gordels op andere plaatsen. Ook de 33 deurrubbers erin, en het blijkt dat een Sud voor grotere deuropeningen heeft, 10 cm namelijk, dit voorlopig opgevuld met een stukje Sud rubber. Moest in het begin flink met de deuren smijten om ze goed dicht te krijgen maar dat wordt al beter.
Een benzinegeur opgemerkt en het bleek dat de vaste leiding onder de vloer lekte, moeilijk te zien door het rubber dat er omheen zit. Her en der gezocht naar iets goedkoop en geschikt maar niets gevonden en bij de automaterialenzaak zeiden ze dat daar koper voor gebruikt word. Een stuk van 2.5 meter gekocht á 12,50 per meter
en die vandaag na het werk eronder gezet, dat ging dan wel weer voorspoedig, het koper laat zich natuurlijk prima buigen. Morgen maar bellen voor een APK afspraak want die loopt volgende week alweer af. Op de een of andere manier komt een APK nooit uit, net als je net lekker bezig bent. Maar het is wel goed dat een ander eens mijn geknutsel bekijkt, ik verwacht eigenlijk geen problemen. De remmen zijn echt goed nu, af en toe test ik ze uit op de afrit van de A73 naar mijn werk en dan moet ik weer een paar versnellingen terugschakelen om weer snelheid te maken omdat de T splitsing nog veel te ver weg is. Natuurlijk moet je een lager pedaaldruk niet verwarren met beter remmen maar op de een of andere manier voel je dat de remmen nu in de wielen zitten en niet op de bak, en met een soepele goed doseerbare druk op het pedaal rem je sterk af en dan maakt ie op alle vier de hoeken een leuk zoevend geluidje, zal door de geperforeerde schijven komen en er zit geen rubber onder de veren zodat geluid overgedragen wordt op de carrosserie.