Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

RE: SCARB 6 maart: De Wild(e) rit

di mar 08, 2011 15:24

Voor wie nog niet genoeg foto's heeft gezien: klikkerdeklikklik

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marc 147
Newbie
Newbie

di mar 08, 2011 20:07

Voor mij was dit na de snertrit alweer mijn 2e puzzelrit, en heb weer erg genoten. Mooie route, leuke doe-opdracht en de organisatie had zelfs mooi weer geregeld!

Radio Kootwijk was ook erg bijzonder om te zien. We hadden alleen geen idee wat het antwoord was op de 2 vragen daar. Verder nog een paar foto's gemist dus we hebben vast geen prijzen gewonnen. Oja, ook nog 15km verkeerd gereden omdat m'n navigator mij de snelweg op stuurde :)

PS, is er een voorstel-topic op dit forum?

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member

di mar 08, 2011 20:59

@ Marc 147: antwoord was Gerritsflesweg....zo heet een weggetje. Dus Gerrit Mobach zijn fles was weg. (Gerrit Mobach is de voorzitter.
En de tweede vraag was groen: blijkbaar was er een gebouw dat de green key heette.
Ik had zelf rood ingevuld omdat er ook een bord "op slot, buit eruit" hing met een rode sleutel er op.

In het forum cafe is een "het grote smoelenboek" topic.... kan je een foto plaatsen van jezelf plus een verhaaltje, of je start een nieuw topic in het forum cafe waarin je jezelf voorstelt: maar welkom alvast!

Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice

di mar 08, 2011 21:37

van wie is die vette sprint? echt een mooie! :thumbs:

WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: SCARB 6 maart: De Wild(e) rit

wo mar 09, 2011 07:45

@ Marc 147: antwoord was Gerritsflesweg....zo heet een weggetje. Dus Gerrit Mobach zijn fles was weg. (Gerrit Mobach is de voorzitter.
Die vraag is gerecycled van een voorgaande nachtrit?

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member

wo mar 09, 2011 12:33

Alfaclub goes green :wink:

Hendrik145
Newbie
Newbie

do mar 10, 2011 11:58

Klopt, we waren al even aan het zoeken toen mij te binnen schoot dat die vraag al eens eerder voorbij is gekomen. Volgens mij was dat in de "beruchte" mist nachtrit.
Tijdens die rit was het me niet opgevallen dat er ook nog zulke gebouwen staan in Radio Kootwijjk. meer dan een meter of 20 kon je toen niet zien
4364

ebbr
Guru
Guru

do mar 10, 2011 12:08

Leuk gevonden, en nu je het zegt had ik die toch al eens eerder gehad. Nog dommer dat je dat dan op zo'n moment niet te binnen schiet :oops:
Nu zijn we ook niet fanatiek genoeg hahaha.
Wat was het antwoord op nummer van de witte vos in dat straatje waar we paar keer op en neer zijn gereden. Heb gegokt op een tuin met witte beeldjes waar mss wel een vos tussenstond. Heb dit antwoord niet meegekregen?
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member

do mar 10, 2011 12:30

Die gok was inderdaad goed. Voor het huis stond een vossenbeeld schuin achter een struik. Nummer 19 was het geloof ik.

0170Spider
Full Member
Full Member

do mar 10, 2011 13:43

Klopt, we waren al even aan het zoeken toen mij te binnen schoot dat die vraag al eens eerder voorbij is gekomen. Volgens mij was dat in de "beruchte" mist nachtrit.
Tijdens die rit was het me niet opgevallen dat er ook nog zulke gebouwen staan in Radio Kootwijjk. meer dan een meter of 20 kon je toen niet zien
echt waar? Zijn we daar eerder geweest? Ik zou zweren dat ik die gebouwen niet eerder heb gezien! Toch maar even nakijken in dat routeboek...

Hendrik145
Newbie
Newbie

do mar 10, 2011 20:47

echt waar? Zijn we daar eerder geweest? (...) Toch maar even nakijken in dat routeboek...
Hangt er vanaf welke route je toen hebt gereden. Was in het navigatie deel met "de cirkels" Dus je kon daar zelf bepalen welke route je ging rijden.

Roadbook heb ik nog wel ergens voor je als je het nog wil na kijken :lol:
4364

0170Spider
Full Member
Full Member

do mar 10, 2011 21:10

echt waar? Zijn we daar eerder geweest? (...) Toch maar even nakijken in dat routeboek...
Hangt er vanaf welke route je toen hebt gereden. Was in het navigatie deel met "de cirkels" Dus je kon daar zelf bepalen welke route je ging rijden.

Roadbook heb ik nog wel ergens voor je als je het nog wil na kijken :lol:
Ik spaar die dingen en ik hou van cirkels :wink:
2006 was die "mistrit" - met het gemaal "Maneschijn" dat we alleen ontdekten omdat we na 2x heen en weer rijden besloten dan maar om te keren en verder te gaan - en plotseling het gevraagde bordje door de mist heen in de schijn van de koplampen ontdekten.
2007 was een van de cirkels inderdaad bij Radio Kootwijk en in mijn routeboek staat keurig het antwoord op de vraag dus we zijn er echt geweest. Zie alleen dat die cirkel niet doorliep tot het achterste gebouw dus waarschijnlijk niet doorgereden tot het einde.

Hendrik145
Newbie
Newbie

do mar 10, 2011 23:12

2006 was die "mistrit"
2007 was een van de cirkels inderdaad bij Radio Kootwijk
...dus waarschijnlijk niet doorgereden tot het einde.
Dan was de duisternis de boosdoener. Wel mooi om er nu eens overdag langs te rijden, want die gebouwen zijn het bekijken wel waard.

Meestal vind ik 't maar niks om meerdere keren de zelfde route te rijden, maar een nachtrit route mag best wel vaker overdag. Kun je tenminste een keer zien waar je bent geweest, en wat voor moois je toen hebt gemist. Ik ben nog steeds benieuwd hoe die boortorens uit de rit van 2006 er uit zien :P
4364

Hendrik145
Newbie
Newbie

do mar 10, 2011 23:28

Wat was het antwoord op nummer van de witte vos in dat straatje waar we paar keer op en neer zijn gereden. Heb gegokt op een tuin met witte beeldjes waar mss wel een vos tussenstond. Heb dit antwoord niet meegekregen?
hier zit ie http://tinyurl.com/684mymd verscholen tussen de boompjes, vandaar dat je 'm maar vanaf 1 punt op de weg kan zien. En dan moet je net even de goeie kant op kijken. (Wat wij bij de 3e keer langsrijden pas deden)
4364

Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice

vr mar 11, 2011 19:16

Geweldige uitvinding; Street View!
''Drive tastefully''

Terug naar “Evenementen”