Voor wie nog niet genoeg foto's heeft gezien: klikkerdeklikklik
Die vraag is gerecycled van een voorgaande nachtrit?@ Marc 147: antwoord was Gerritsflesweg....zo heet een weggetje. Dus Gerrit Mobach zijn fles was weg. (Gerrit Mobach is de voorzitter.
Klopt, we waren al even aan het zoeken toen mij te binnen schoot dat die vraag al eens eerder voorbij is gekomen. Volgens mij was dat in de "beruchte" mist nachtrit.Die vraag is gerecycled van een voorgaande nachtrit?@ Marc 147: antwoord was Gerritsflesweg....zo heet een weggetje. Dus Gerrit Mobach zijn fles was weg. (Gerrit Mobach is de voorzitter.
echt waar? Zijn we daar eerder geweest? Ik zou zweren dat ik die gebouwen niet eerder heb gezien! Toch maar even nakijken in dat routeboek...Klopt, we waren al even aan het zoeken toen mij te binnen schoot dat die vraag al eens eerder voorbij is gekomen. Volgens mij was dat in de "beruchte" mist nachtrit.Die vraag is gerecycled van een voorgaande nachtrit?@ Marc 147: antwoord was Gerritsflesweg....zo heet een weggetje. Dus Gerrit Mobach zijn fles was weg. (Gerrit Mobach is de voorzitter.
Tijdens die rit was het me niet opgevallen dat er ook nog zulke gebouwen staan in Radio Kootwijjk. meer dan een meter of 20 kon je toen niet zien
Hangt er vanaf welke route je toen hebt gereden. Was in het navigatie deel met "de cirkels" Dus je kon daar zelf bepalen welke route je ging rijden.echt waar? Zijn we daar eerder geweest? (...) Toch maar even nakijken in dat routeboek...
Ik spaar die dingen en ik hou van cirkelsHangt er vanaf welke route je toen hebt gereden. Was in het navigatie deel met "de cirkels" Dus je kon daar zelf bepalen welke route je ging rijden.echt waar? Zijn we daar eerder geweest? (...) Toch maar even nakijken in dat routeboek...
Roadbook heb ik nog wel ergens voor je als je het nog wil na kijken
Dan was de duisternis de boosdoener. Wel mooi om er nu eens overdag langs te rijden, want die gebouwen zijn het bekijken wel waard.2006 was die "mistrit"
2007 was een van de cirkels inderdaad bij Radio Kootwijk
...dus waarschijnlijk niet doorgereden tot het einde.
hier zit ie http://tinyurl.com/684mymd verscholen tussen de boompjes, vandaar dat je 'm maar vanaf 1 punt op de weg kan zien. En dan moet je net even de goeie kant op kijken. (Wat wij bij de 3e keer langsrijden pas deden)Wat was het antwoord op nummer van de witte vos in dat straatje waar we paar keer op en neer zijn gereden. Heb gegokt op een tuin met witte beeldjes waar mss wel een vos tussenstond. Heb dit antwoord niet meegekregen?