Ook een goede aktiefoto. Het lijkt wel of er meer gebeurd als ik er een avondje niet ben of rondloop (met de nadruk op rondlopen)
![Jumping like a madman :jumping:](./images/smilies/smile_jump.gif)
Ik heb ook je verzameling onderdelen van grote project gezien. Was al vergeten hoeveel zooi er van een auto kan komen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Daar schrok ik ook van Stefan en kijk er nog steeds van opGoed werk mannen. Ik heb het resultaat natuurlijk al even bekeken.
Ook een goede aktiefoto. Het lijkt wel of er meer gebeurd als ik er een avondje niet ben of rondloop (met de nadruk op rondlopen).
Ik heb ook je verzameling onderdelen van grote project gezien. Was al vergeten hoeveel zooi er van een auto kan komen.
Gezien de rest van de foto's ga je de eerste dagen (weken) toch de weg niet op met deze GTVOok met deze verder gegaan omdat de ruitenwisers het niet doen en ook de ruitensproeier werkt niet en de claxon de geest heeft gegeven. Dit is eenvoudig op te lossen, maar dat andere blijkbaar nieten dan jatten ze ook nog eens mijn tank leeg.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie kale bedoening zo. Een medeformmers heeft de boel doorgemeten en het probleem zou in de schakelaar zitten.
Deze eraf en omdat er geen compleet juiste aanwezig was van twee één gemaakt. Dit bleek niets te helpen jammer genoeg.
De boosdoener???
Heb de persoon die het doorgemeten heeft even gebeld om te kijken of hij nog eens wil komen kijken en dit gaat binnenkort gebeuren (sorry voor het late telefoontje, was later dan ik had gedacht)
Spinnenvoer is het gewordenHeb je dus ook geen benzine nodig en jouw benzine was voor een goed doel .