marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

RE: Alfachallenge Zolder 21 mei.

vr mei 27, 2011 09:33

klein stukje van de vrije training, camera staat verkeerd, maar geeft wel leuk stuur- en voetenwerk. More to come.
vroaaaarrrrrr!!!!!!
Alfa romeo: The art of the machine!

GTIm
Full Member
Full Member

vr mei 27, 2011 21:12

Leuk Mark, maar moet toch ook wel even lachen, heb je een GPS bij je ? :lol: :lol: :lol: En ook nog een beetje bordreklame :?: :?: :?:
Maar het dansen gaat je wel een stuk beter af, komplimenten :thumbs: was eerst nog heel-tow, nu tow-heel, dat gaat je gladjes af! =D> Oeffen als een wezeloze op straat maar in de race is het toch even anders! :roll:

Die muur kan trouwens nog wel wat closer .... heb er al een gezien die het verf van zijn spiegel schraapt! :twisted:
Laatst gewijzigd door GTIm op za mei 28, 2011 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Alfachallenge Zolder 21 mei.

vr mei 27, 2011 21:55

Leuk Mark, maar moet toch ook wel even lachen, heb je een GPS bij je ? :lol: :lol: :lol:
Goedkoopste datalogger, oude nokia en een losse GPS ontvanger. Kom volgende keer maar kijken. Echt perfect. En erg leuk om te weten of je sneller in een sector bent of niet.

Sideflip doe ik al jaren zo, ooit 24 jaar geleden mee begonnen. Heel and tow mag je t ook noemen, hangt n beetje van de stand van de pedalen af.

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

vr mei 27, 2011 21:58

Die muur kan trouwens nog wel wat closer .... heb er al een gezien die het verf van zijn spiegel schraapt! :twisted:
Als ik dat zou doen, zouden mijn spatbordranden er ook af liggen enne, die muur maakt niet t verschil, wel je moment van insturen.

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member

vr mei 27, 2011 23:01

Zo is het Marc!
Ciao, Ron.

givebuzze
Member
Member

za mei 28, 2011 00:07

2x Giulia Nuova 1.6 / 1x Giulia Nuova 1.3 / Ex-Squadra 2.0 / Gehad: 75 1.8ie / 33 1.3s www.bravoracing.be

B-lee
Guru
Guru
Contacteer: ICQ

za mei 28, 2011 00:39

:cry:
dat die camera net nu moet stoppen :shock:
het vervolg zien we volgende week ?
:wink:
147 jtd , Bertone, spider, 156 sw jtd

givebuzze
Member
Member

za mei 28, 2011 11:23

Had ook liever gehad dat het stukje waar ik voorbij geraak, en een paar mislukte pogingen erop stonden :oops: helaas
2x Giulia Nuova 1.6 / 1x Giulia Nuova 1.3 / Ex-Squadra 2.0 / Gehad: 75 1.8ie / 33 1.3s www.bravoracing.be

GTIm
Full Member
Full Member

za mei 28, 2011 11:59

Da's slim van die Datalogger :idea:

Tja, ik moet maar eens wat gaan oeffenen op Zolder, was er eigenlijk eerder wat negatief over maar ben toch behoorlijk om :)
Ziekenhuisbocht is echter een om nachtmerries over te krijgen :cry: Daar laat ik zoveel liggen, maar ben toch nog aan een 1:55.7 gekomen met de wetenschap dat het beter kan. Heb ook behoorlijk wat temperatuur problemen gehad daar wat dus ook weer verlies is. Ik ga Dinsdag op CPZ een nieuwe voorwiel ophangingen proberen en Vrijdag met de HARC m'n Monoposto's, Yeah 8)

Wacht met spanning de volgende film af :P
147 Cup 3.2V6, Bertone GT Veloce Gr. II

ALFA4FUN
Newbie
Newbie

za mei 28, 2011 23:53

Versnellingspook is niet in orde gekomen.

Was na één ronde in de tweede race weer los dus weer een hele race met slechts af en toe een tweede en geen flauw idee in welke versnelling de bak staat.

Toch tevreden van de eerste races met de gtv.

Auto voelt goed aan en met 1.56 ben ik best tevreden maar het kan en moet beter.

See you in Le Mans :D :D :D :D

Ene Ronny, bedankt voor de gastvrijheid en de hulp en Bart bedankt voor de lekkere broodjes, moet je elke keer doen !
Alfas gehad : te veel om op te noemen
Nu :
159 2.4 JTDm SW
GTV 6 3.0
2600 Spider
GTAm Replica
Maserati Gran Turismo
Maserati Trofeo GT 4
De Tomaso Pantera Phantom
De Tomaso Pantera Group 4

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

zo mei 29, 2011 10:39

Michel vd Grinten
Guru
Guru

zo mei 29, 2011 11:24

Steeds meer olie kwam er vrij.
Na 6 ronden blokkeren je achterwielen bij terugschakelen. En Christiaan, had ie wat in de gaten?, hield het gas er netjes op.
Grappig om te zien dat je in heel veel bochten niet teruggaat in twee, maar drie aanhoudt. Daar komt de torque mooi van pas.
Mooie cam positie, mooie race, mooi, circuit, mooi gevecht en een geweldige dag, n'est-ce pas?

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo mei 29, 2011 11:57

Die rood-blauwe 75 had wel een mooi afweermiddel tegen Marc, een rookmachine.. :shock: :lol:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member

zo mei 29, 2011 19:35

Christiaan had t ook in de gaten, had ook rook binnen vertelde ie. Ik denk dat ie doorgereden is tot de oliedruk wegviel, hij stopte abrupt over de sacrementsheuvel. Beter ook, zonder olie doorrijden had ´m n krukas gekost. Scheur in carterpan.
T was knap lastig en je vraagt je de hele tijd af of je op olie rijdt, danwel of er opeens een grote plas onder de auto vandaan komt.

christiaan
Member
Member

ma mei 30, 2011 02:40

Christiaan had t ook in de gaten, had ook rook binnen vertelde ie. Ik denk dat ie doorgereden is tot de oliedruk wegviel, hij stopte abrupt over de sacrementsheuvel. Beter ook, zonder olie doorrijden had ´m n krukas gekost. Scheur in carterpan.
T was knap lastig en je vraagt je de hele tijd af of je op olie rijdt, danwel of er opeens een grote plas onder de auto vandaan komt.
Het begon met een beetje en werd steeds meer zoals jullie gezien hebben , binnen was het soms echt niet te doen.
Echter ..oliedruk en temperaturen waren voorbeeldig goed.
Er waren uiteindelijk 2 bouten in de carterpan gebroken waarschijnlijk op H.Heim gebeurd en er liep dus olie op het uitlaatspruitstuk en dat was een halve liter uiteindelijk.
Het linke is dat je drukmeter bovenin meet dus een goede druk houd ook een keer versneld op als niet de krukaslagers e.d. het al eerder begeven,vandaar maar gestopt.
2e race had ik er ook (minder) last van ondanks dat alles vervangen was..waarschijnlijk is de pakking toch teveel vervormd.
Achteraan starten en ik meen iets van 65 + auto's ingehaald om uiteindelijk nog 2e te worden , best een klus geweest geen ronde gereden zonder gevecht of anticiperen op achterliggers.

Kan me best voorstellen voor diegene die er achter zit dat die zich afvraagt ..wanneer knalt die hele bubs uit elkaar ? :lol:
je moet gewoon nog meer gas geven.

Terug naar “Racen - Algemeen”