Hahaha,op de terugweg ging het al een stuk beter hoor
Helaas kwam ik zaterdag al achter,dat de auto zowel olie als koelvloeistof lekte onder het inlaatspruitstuk,maar dat vond ik een klusje voor van de winter.
Maandag ochtend(na het SSAR) wou ik de vloeistoffen bijvullen,toen ik willekeurig mn vinger in het koelvloeistoftankje stak.
Dat gaf een onprettige verrassing,daar dreef namelijk geen koelvloeistof,maar olie
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
De koppakking lekte dus niet alleen naar buiten,maar ook naar binnen toe.
Na een hoop gevloek en getier toch maandagavond een begin gemaakt met het demonteren van de kop,en woensdagmiddag em eraf gehaald(dinsdag was ik weer in assen bij de SI)
Er dreef olie op de koelvloeistof,en de koppakking was ook helemaal vet ter plaatse van 1 oliekanaal naar de kop toe.
Kop gecontroleerd,en die is goed,en voorderest ben ik ook niets geks tegen gekomen,dus pakkingen zijn inmiddels besteld.
Ondanks dat ik bepaald geen geluk heb met de turbo,ben ik er stiekum toch wel positief over hoor
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)