Wat een zalige race ; Ik heb rechtstreeks op BBC gekeken en daarna opnames van Rtbf en Rtl D ik kreeg er niet genoeg van ...
Schitterend hoe Massa zich helemaal wegcijferde voor Alonso eerst door hem voorbij Webber te loodsen en daardoor 4 plaatsen te verliezen die hij in no time weer goedmaakte om dan weer te zorgen dat Alonso zich niet op z'n achteruitkijkspiegels moest focussen . Dan door op slicks blijven verder te gaan om zo de data voor Alonso te verzamelen helaas riepen ze'm dan tegen z'n wil binnen anders had hij bij Button gebleven . Dan op't einde eerst 3 seconden per ronde op Button pakken tot het bleek niet te volstaan om Button te pakken en dan maar toeristje spelen tot Alonso voorbijmocht om dan weer rugdekking te geven .
Te veel uitvallers hebben in de kaart van Vettel gespeeld, Raikkönen ging er net voor de bewuste fase af om vooral niet met Vettel contact te maken en Senna zat aan de binnenkant al waar Vettel naartoe reed ; eigenlijk fout van Vettel een drive-through waard ... Perez mee eruit, Grosjean de boer op(die mag véééééél fouten maken bij genade van Lotus...) . Rosberg met ellende, Schumi al te vriendelijk(die is vergeten waar hij 't meeste titels gehaald heeft), Toro Rosso's met open deur enkel Koba heeft't Vettel lastig gemaakt en Massa uiteraard (Vettel deed 't in z'n broek en liet'm snel door
) . Kimi de boer op(die heeft echt zitten knoeien deze keer), Di Resta lag ook niet echt dwars . Er was niet genoeg potentieel meer om tussen Alonso en Vettel te zitten .
Zonde dat Hamilton moest uitvallen, de drive-through van Hulk was terecht maar als Kovalainen er niet voor had gezeten had Hulk gewoon een metertje extra rechtdoor gekunnen en waarschijnlijk 't overstuur kunnen vermijden . Alleszins heeft Hulkenberg z'n vistikaartje weer afgegeven en di Resta z'n coming man status serieus ingedijkt dit seizoen (en die voelde dat die is er niet zonder reden afgeknald op't einde : die wou ten allen koste het verschil reduceren met Hulkenberg die'm serieus in de schaduw gezet heeft) . Ik vrees alleen dat de Sauber de ontwerpkaracht van James Key gaat missen en Toro Rosso gaat daarmee scoren let maar op !
2013 afwachten hoe sterk de wagens in het tussenseizoen ontwikkeld worden, maar deze keer zijn de wijzigingen in't reglement beperkt enkel de lelijke getrapte neus verdwijnt .
Als Massa de vorm en't vertrouwen (hoe die 'm er durfde tussengooien bij Button, buitenom bij Koba, Webber doldraaide, etc. ) van 't einde seizoen herneemt hebben we 2 kandidaten mits een goede Ferrari om mee te spelen .
RedBull gaat onvermijdelijk weer top zijn en Kimi en Lotus gaan ook meespelen . Grosjean gaat voor gensters zorgen (posi- en nega-tief) .
Mercedes gaat vooruitgang maken dankzij Lewis & Nico, maar ze moeten hun ontwerp radicaal herzien willen ze niet met bandenvretend gedrag terrein verliezen .
McLaren was de beste in de 1e en de laatste race maar heeft te veel missers in't tussenseizoen gehad ; ik ben ook benieuwd hoe Perez het doet
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .