als de olie maatschappijen niet zoveel macht hadden dan redenwe allang op een vervanger maar die hebben daar nu geen belang bij.
Dat is de fabrieksopgave, die wordt in de praktijk bijna nooit gehaald. Een test door Autoweek leverde een verbruik op van 1 op 16,9. En bij Top Gear nog slechter. Blijft een feit dat je met dure en zware techniek aan het slepen bent zonder dat dit echt veel voordeel in het brandstofverbruik oplevert.@Huib
De nieuwe Prius gebruikt 1 liter per 23,3 km en niet 1 liter per 16 km. Is toch wel een aardig verschil. En daarnaast is de Prius een middenklasser en kun je niet vergelijken met een boodschappenautootje.
Eeeeeh, ik ben dan wel bioloog en misschien wat kritisch op dit vlak, maar lijnzaad groeit niet aan bomen hoor . En dat is maar goed ook want al die bomen ga ik vergassen tot BijlsmaCo. Petrol Products (vanaf medio 2056 bij een waterstoftankstation bij in de buurt)eeey jullie vergeten de bomen daar groeien pitjes aan
en dat noemen ze lijnzaadolie
Dat was het resultaat van een partijtje gummen. Een 'normale' rit leverde het verbruik van 1 op 19,7 op.
Dat is de fabrieksopgave, die wordt in de praktijk bijna nooit gehaald. Een test door Autoweek leverde een verbruik op van 1 op 16,9. En bij Top Gear nog slechter. Blijft een feit dat je met dure en zware techniek aan het slepen bent zonder dat dit echt veel voordeel in het brandstofverbruik oplevert.
Misschien geen files, parkeerprobleem en herrie, maar wel degelijk uitstoot. Waar komt de electriciteit vandaan om die electroscooter te laten rijden?Misschien allemaal een electro scooter voor de afstanden tot 50 km? Geen uitstoot, geen files, geen parkeerprobleem, weinig herrie.