Helaas, zover ben ik nog niet. Eerst de koppakking en de remmen. Ik heb wel een set achterdeuren in stukken gezaagd. Daarmee heb ik nu net plaatwerk voor alle deuren.
Het zal nog wel een klusje zijn om het netjes erin te lassen. Je hebt zo een golfplaat. Verder zijn de aansluitingen van de raamsteilen lastig ook daarvan moet ik een paar centimeter meenemen bij de vervanging.
We zullen zien wat het wordt.
(Die halve Sud ziet e ook leuk uit. Kan mij herinneren dat vroeger zo bij David Hart de GTVtjes aan elkaar werden gebakken. Uit twee Total Losjes, had je zo weer een als nieuwe GTV. Twee halve auto's op stoeptegels tegen elkaar schuiven, even bakken en klaar was ie. Waarschijnlijk 1 kant wel een paar centimeter korter dan de andere, maar wat geeft het. David Hart was toen nog een Alfa sloperij, praat over midden jaren 80. Toen kon dat allemaal nog.)
Dank voor de fotos. Heb toch ervoor gekozen om het torretje te laten zitten. en alleen de kop eraf te halen.
Alles rond de kop is er inmiddels uit. Ging allemaal vrij makkelijk. De moeren en buiten van het uitlaatspruitstuk zagen er niet hoopvol uit, maar ook dit ging soepel los.
Nu alleen de kop zelf nog.