De eerste 50 km zitten er op. Dottorino J: "Auto! Auto auto auto. Auwtooow."
Zit jou vrouw achterin??????Wat een genot he. met zo'n mooie kleine auto gek, een rondje maken.
Ik heb zo'n maxi cosi achter in gemaakt zodat ik mijn vrouw ook nog mee kon nemen
Bij deze passen ze nét niet in de kofferbak.Zit jou vrouw achterin??????Wat een genot he. met zo'n mooie kleine auto gek, een rondje maken.
Ik heb zo'n maxi cosi achter in gemaakt zodat ik mijn vrouw ook nog mee kon nemen
Grtz,fRank
Ja zekerZit jou vrouw achterin??????Wat een genot he. met zo'n mooie kleine auto gek, een rondje maken.
Grtz,fRank
Goed moppie!Ja zekerZit jou vrouw achterin??????Wat een genot he. met zo'n mooie kleine auto gek, een rondje maken.
Grtz,fRank
100 procent onvergetelijk. Op een vd eerste ritjes in mijn Juul zat mijn zoon net zo. Heerlijk.De eerste 50 km zitten er op. Dottorino J: "Auto! Auto auto auto. Auwtooow."
Geen idee, maar Mike Sanders Korrosionsschutzfett http://mike.british-cars.de/ komt al jaren lang bij diverse testen als beste uit de bus. Zelf geen ervaring mee.Ik vraag mij af welke waxen er door autofabrikanten wordt gebruikt en of deze verkrijgbaar zijn. Iemand (langdurige) ervaring hiermee?
Eens, maar daarbij zie je in de test ook dat de dorpel is 'vol gelopen'. Afwatering is hierdoor afgesloten en dat kan niet de bedoeling zijn. We weten wat er dan gebeurd.Dat spul van Mike Sanders vind ik onhandig en duur, wél indrukwekkend in de tests. De SZ komt echter niet buiten als het regent, de wax zou met name moeten beschermen tegen condens en de incidentele regenbui onderweg.