Hmm, waar heb je dat nu weer vandaan
Een belangrijk ding is het voorkomen van warmteoverdracht. Met een dikke pakking moet het dus ook prima kunnen. Je brengt echter wel meer trillingen over naar je vlotterkamer dus regelmatige inspectie daarvan is gewenst. Ook zou ik een carburateursteun aanbrengen, anders worden alle krachten, en die worden dus niet gedempt door rubbers, overgebracht op je inlaatbuizen. gezien het feit dat dat gietwerk is vraag ik me af of ze dat op de lange duur volhouden. Ook is het de vraag of de rubbers er so-wie-so al oppassen. Vergeet niet dat de boutbevestigingen van een carburateurrubber ten opzichte van elkaar een kleine hoekverdraaiing hebben, waarmee je meteen een sluitend antwoord hebt of de rubbers er wel tussen passen.
Ik vraag mij echter af of dit allemaal wel in je juul past.
Ik heb het idee, maar ook niet meer dan dat, dat dit spruitstuk meer inbouwruimte vraagt dan je huidige inlaat met rubbers samen. Ik weet dit dus niet zeker, maar als ik het zo bekijk.
Is dit een 45-er spruitstuk Dirk??
Als je je oude inlaat even mooi "Flowt" haal je trouwens geen voordeel uit dit spruitstuk hoor en hou je heel veel centjes over.