Zo, 75 naar Wielhoven om de kooi uit te breiden naar de voorwielophanging.
Wilde plannen voor de winter;
-Doorlassen carrosserie zodra hij terug is;
-3.0 24V motor erin;
-KMS-systeem
-EPS uitlaatsysteem van voor tot achter
-V-bak en Sper reviseren
-Nieuwe kabelboom (laten)bouwen
-Intrax Coil Over
-166 Voorremmen
-Achteras met Camber en toespoor en remmen naar buiten
Moet in april weer rijden...
Beter de lat goed hoog leggen
Bedenk net:
Zou een 166 blok met vliegwiel en koppeling van 166 werken?
Dan kan het vliegwiel en de koppeling achterin helemaal weg.
Voordeel: maar 1 vliegwiel en een koppeling die berekend is op het vermogen.
Nadeel: (nog) meer gewicht voorin.
Heb trouwens een 166 automaat, weet iemand of dat nog specifieke problemen oplevert tov een blok uit een 166 handbak?
_________________________________________