hij zit er onder!!

vanmiddag bij mn stage de auto op de brug gezet en eerst zelf ook maar eens gekeken hoe ik het t beste kon doen (samen met mn stagebegeleider) en toen ook de triangel losgedraaid dus anders kon ik echt niet bij de achterkant van de koppelingscilinder om de boutjes los te draaien..
zelf een beetje aan t prutsen geweest, toen kwam een collega nog even kijken en een handje helpen en toen heb ik m er uiteindelijk zelf af gekregen, daarna de nieuwe gemonteerd, alles weer vastgedraaid en toen ontlucht, meteen de remmen gedaan en nu dus fijn nieuwe remvloeistof erop!
daarna wou ik m de brug af rijden en met t starten en t lopen daarna ineens een heel raar geluid bij de aandrijfas, motor afgezet, brug omhoog en gekeken, konden niks vinden, toen weer gestart, bleek dat de slang van de koppelingscilinder iets verdraaid zat en langs de aandrijfas tikte.. gelukkig snel verholpen
schakelt weer helemaal goed dus, alleen nu t volgende probleem... mn voorruit lekt bovenlangs.. en er zit een barst in..
volgende maand, als er weer geld is ga ik daar mee bezig, en dan meteen het kleine roestplekje boven mn raam die een gedeeltelijke oorzaak is waarschijnlijk, weghalen.