zo mar 29, 2015 12:33
Mooie resultaten hoor!
Heel mooi, zou ik ook wel willen, gezonde 160 pk boxerpower in een glanzende carrosserie
Zo te zien zit er nog meer in als je verder kunt doortrekken, in een Bosch verdeler past de rotor van een vroege Porsche 911 2.0S (gewoon te bestellen bij mister-auto of lokaal voor normaal geld), die heeft een begrenzer bij 7300...maar ik weet niet of de hydro stoters daar tegen kunnen.
16V met squadra chip doet ook 7300, zou dus geen probleem mogen zijn.
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... uto/4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
idd, en dat zo'n blok het goed aan kan heb ik wel bewezen... Ik heb heel veel km's gemaakt en reed altijd extreem hoog in de toeren, menig circuit dag mee gedaan en het bleef heel. Wel altijd warm rijden (ik reed op oliedruk de boel warm, dus niet op water temperatuur) en netjes af koelen, om de 10.000km frisse olie en filter... Pas bij meer toeren ga je problemen krijgen, weet nog een verhaal van iemand met een chip welke 8000tpm kon maken, die hield het dus niet lang vol.
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S