Rechter kant dus.Op de foto zou de gesloten kant dus aan de linkerkant zitten?
Vergeet die twee bouten aan de voorkant niet... die zitten er van onderen in gedraaid... je zou de eerste niet zijn..Moet ie er wel even af....
Het was dus een 1.6 met stoffen interieur. Er heeft dus al iemand behoorlijk aan gehobbied door er een 2.0 en leren interieur in te plaatsen. Kan me niet voorstellen dat deze auto niet op een of andere manier al bekend is bij deze of gene alhier...Dear Mister
with reference to your request we are informing you as follows.
According to our documentation files, the chassis number ZAR 116B1000001xxxx originally corresponds to an Alfa Romeo Alfetta 1.6, manufactured on the 28th January 1982.
The body colour is brown (“marrone testa di moro”), with grey (“grigio operato”) cloth interiors.
Yours, Sincerely,
Marco Fazio
Bij de vorige eigenaar van benna kan je wel wat dellen info krijgen denk ik.Ah, Marco Fazio is terug van vakantie en op dag 1 krijg ik antwoor dop mijn verzoek om meer info over Fabio:
Het was dus een 1.6 met stoffen interieur. Er heeft dus al iemand behoorlijk aan gehobbied door er een 2.0 en leren interieur in te plaatsen. Kan me niet voorstellen dat deze auto niet op een of andere manier al bekend is bij deze of gene alhier...Dear Mister
with reference to your request we are informing you as follows.
According to our documentation files, the chassis number ZAR 116B1000001xxxx originally corresponds to an Alfa Romeo Alfetta 1.6, manufactured on the 28th January 1982.
The body colour is brown (“marrone testa di moro”), with grey (“grigio operato”) cloth interiors.
Yours, Sincerely,
Marco Fazio
Vraag me wel af of ik eenvoudig kan sjekken of de Dello's wel bij een 2 liter horen... Iemand tips?