omdat ik nog niet tevreden ben over de schokbrekers heb ik vandaag deze eronder weg gehaald.
Heb een nieuw setje merwede besteld bij alfastrada. nou is het probleem nog steeds mijn veerschotels.
Ik had nog 1 nieuwe liggen met een artikelnummer 0060501444. Wat ik hier over kon vinden hoort deze rechts(bijrijders kant)
Hier zit het probleem niet in. de linker kant heeft een andere veerschotel Als ik hier de veer op zet zit deze scheef ten opzichte van de schokbreker.
Iemand ideeen
Je hebt links en rechtse veerschotels, weet niet waar je online hebt gekeken maar een 164 is precies andersom voor dezelfde schotels. Als de veer er scheef onder staat, heb je dan niets omgedraaid?
Mijn 33 heeft nogal last van inhouden tijdens constante snelheid rijden iemand ervaring hiermee. Als ik gas intrap gaat ie gewoon voluit. Betreft een 1.3v op carbs
Zo! wat is dit een project geweest zeg!
Bij welke toerentallen heeft de 33 dat? Gas intrappen en dan direct gaan betekend in ieder geval dat je acceleratiepompen en sproeiers nog in orde zijn. Die trekken de brandstof van onderuit de vlotterkamer, dus die zullen altijd wel brandstof houden. Is de niveauregeling van de vlotterkamer misschien wat verlopen?
Anders is het best mogelijk dat 1 van de sproeiers wat verstopt is of dat er een veertje in de sproeier aan vervanging toe is.
Daarnaast zou het ook nog kunnen zijn dat gewoon domweg een van de choke kleppen doorlaat en de 33 aan een kant te rijk loopt. Wat dan na corrigeren dmv CO schroef ervoor zou kunnen zorgen dat die wat scheef belast loopt.
Heb laatst geprobeerd de Webers uit elkaar te schroeven en van 1 van die palen bovenop bleef de onderste helft domweg vastzitten in het huis.
Heb de carbs nogmaal los gehad en het vlotterniveau wat anders ingesteld niks mocht baten totdat er iemand zij hoe oud is de benzine. Aangezien ik er weinig mee rij heb ik er nieuwe brandstof in getankt en het loopt weer als een zonnetje. Wat zoon klein iets al kan doen. Gelukkig is het probleem verholpen. Bedankt voor de reactie