Ben al even bezig met de restauratie van een Giulia Super (Bolino d'oro) en ben terughoudend geweest met het openen van een project topic. Ik krijg het niet voor elkaar om foto's te uploaden naar het forum. Ten einde raad maar op photobucket gezet om ze zo met jullie te delen.
De auto is door mij gekocht in Gent. Het was een project. De oude eigenaar was er aan begonnen, maar had er achteraf gezien een zootje van gemaakt. Hij wilde uiteindelijk de auto laten restaureren bij een schade- annex restauratiebedrijf. Toen gekozen om deze in te ruilen op een reeds gerestaureerd exemplaar. Het schadebedrijf wilde er niet aan beginnen vanwege plaats en tijdgebrek.
Via het forum ben ik de Giulia op het spoor gekomen en heb hem uiteindelijk overgenomen om zelf aan de slag te gaan. Ik dacht nog: een kleine restauratie. Maar ja, jullie weten hoe dat gaat.
Het laswerk heb ik uitbesteed bij Car Las Center in Oostelbeers; zij hebben ook bemiddeld bij het spuitwerk. Ben er zeer tevreden over.
Ik ben nu aan het opbouwen en zal af en toe wat plaatjes op het forum zetten.
De Giulia moet 100% origineel worden. Een concessie: er komt lederen bekleding in.
http://s1092.photobucket.com/user/harri ... t=3&page=1
Via het forum zijn al wat vragen en verzoeken geplaatst voor onderdelen en hulp bij het bouwen.