Ah ja, de truc met 't warme water. Die ken ik nog wel van het rempedaal.
Kwam vandaag nog een klein pakketje binnen met wat fijn spul.
Besloten om het setje NOS Ferodo's toch niet te gebruiken vanwege de leeftijd: asbest (met een kleintje in/om het huis). Leg ze even op de plank, komen altijd nog wel een keer van pas.
ClassicAlfa heeft recent de handen in elkaar geslagen met EBC en zij hebben speciaal een setje GreenStuff ontwikkeld voor de Dunlops. Dit is dus vooralsnog de enige optie als je een iets sportiever en modern setje remblokken wilt hebben.
Meteen maar wat extra klein grut mee laten komen. Setje Bilsteins voor de voorkant,, een setje verstelbare metalen gasstangen tussen gaspedaal en carburateurs (zag deze week dat mijn plastic stang wat gaar was), een lading zelfborgende moeren voor de draagarmen achter en verse brandstofleidingen.
Ook nog even flink gegodverd op de poedercoater, een toko in de buurt die heel goed aangeschreven staat.
Weekje of 4-5 geleden spullen gebracht, vanwege carnaval zou het pas de 13e klaar zijn. Prima, maar de 14e nog niks gehoord. Even gebeld: "Ja, eh...die spullen moesten nog ontvet worden dus zijn nog niet gecoat. Volgende week zijn ze wel klaar."
Weekje later (gisteren dus) gebeld, andere medewerker aan de lijn: "Ja, eh...die spullen moeten nog ontvet worden. Ik ga er volgende week aan beginnen"
Na wat gemopper van mijn kant werd het: "meneer, komende vrijdag ligt het klaar voor u"
Maargoed, dan nog bussen plaatsen. Dus pas volgend weekend dat ik er mee verder kan. Dit weekend de waterpomp er maar weer terug in bouwen.