Deze sets zijn een stuk duurder dan bv. gele koni's. Heeft iemand ervaring met zo'n schroefset ?
Dit is een zelfde vraag als: er zijn auto's die een stuk duurder zijn dan een Alfa 166. Iemand ervaringen met die andere auto's?
Ik bedoel: er zijn schroefsets en schroefsets. Zoals jij de vraag de stelt, kun je er eigenlijk geen antwoord op geven. Zijn schroefsets per definitie 'tandenknarsend'-hard? Welnee, klinklare nonsens. Bovendien: 'hard' is een kwestie van perceptie.
Ha Ha lol.
Daar komt bij: Hoe dik is je portemonnee voor de koop van een schroefset en hoe dik daarna. Komt nog even bij dat het er maar aan ligt of je munten in je portemonnee hebt of bankies van 100 en 200.
Voor de weg: schroefset is leuk maar zie boven. geeft geen meerwaarde volgens mij zeker niet als het een auto voor dagelijks gebruik is. Een set goede dempers en veren voldoen ruim bij normaal gebruik.
Aangezien de meeste hier op het forum niet normaal hun auto gebruiken: ga voor een schroefset.
Dus wil je het goed doen:
Voor Koni rood (instelbaar per demper 500 euro) met speciale veer en schroefbus (250 euro per kant). achter speciale koni´s (alu dempertejes a 850 euro per stuk), schroefbus en veer 250 euro per kant. Tot slot alle rubbers er uit en unibals/alu blokken er in.
vroem (met 80 over de rotonde of nog harder)
PS vraag me niet naar nummers van de koni´s of de zwaarte van de veren, weet ik niet.
Succes er mee.