Modern vorig jaar gedaan, de mix vind ik best link: snelheidsverschil is echt groot. Daarom na twee rondjes besloten tussen de rest te blijven toeren.
Dat is de reden dat ik me (nog) niet heb opgegeven voor circuitrijden. Het lijkt me leuk, maar als je constant in de spiegels moet kijken om niemand in de weg te rijden dan is het ook niet leuk rijden. Tevens niet verzekerd bij brokken.
Als de opsplitsing goed geregeld is door de club, is gewoon het risico kleiner, klassiek bij klassiek, modern bij modern en supercars bij supercars. Als jij je met de Giulia 1750 uit je lijst bij klassiek inschrijft is dat best te overzien. Modern en klassiek doorelkaar is al risicovoller. Ook daarom mijn vreugde bij Veloce: die nu helaas zaterdag vervallen is en ik toch ook toch maar tussen modern moet gaan laveren met de 4C.
Mijn ervaring weinig mensen letten op blauwe vlaggen...en als je dan even wat ruimte laat denken anderen ahhh mooi 4C inhalen steek hem ff binnendoor.
Probleem is ook de verschillende auto waardes, een 4C of Q toch snel 70K tussen de met alle respect 146 home-made racer van 1000,00. Of je dure klassieker tussen de net niet afgekeurde varianten met de roller afgelakt...
Ik geef je gelijk, denk goed na of je het risico kan nemen.