![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Andere kennis heeft er eentje in zijn drift e30. Geluid is idd waanzinnig. Stond erbij dat het ding werd afgesteld op de bank. 8600 toeren is best indrukwekkend dan.
![Drool =P~](./images/smilies/eusa_drool.gif)
Hahaha hier moest ik even om lachen, je vindt het een beperking dat de auto zo veel potentie heeft dat je overal het gas niet kan vloeren?en dan loop je meteen tegen zn grootste beperking aan. Hij is zó snel dat je bijna nauwelijks vol gas kunt rijden.
Hahaha hier moest ik even om lachen, je vindt het een beperking dat de auto zo veel potentie heeft dat je overal het gas niet kan vloeren?en dan loop je meteen tegen zn grootste beperking aan. Hij is zó snel dat je bijna nauwelijks vol gas kunt rijden.
Ps. ook op all season banden staat meestal ook de codering M+S en/ of de sneeuwvlok: gewoon even type googlen. Sommige rijden in de winters op all season banden omdat de winterbanden dan vaak niet voldoen (NL-zachte winters of vanwege de D-plicht) en in de zomer op high perfomance zomerbanden.
Is dat zo raar dan? Op de openbare weg heb ik zelf meer plezier van 'slow car fast' dan van 'fast car slow'. Het is voor mij ook de reden om niet een kanon van 500 (of zo) pk te willen hebben.Hahaha hier moest ik even om lachen, je vindt het een beperking dat de auto zo veel potentie heeft dat je overal het gas niet kan vloeren?en dan loop je meteen tegen zn grootste beperking aan. Hij is zó snel dat je bijna nauwelijks vol gas kunt rijden.
Ja eens. Ik rijd zelf een Giulietta QV en ook daar kun je in het dagelijks leven het volle potentieel zelden van benutten. En dan te bedenken dat een Giulia Q meer dan het dubbele vermogen heeft.Is dat zo raar dan? Op de openbare weg heb ik zelf meer plezier van 'slow car fast' dan van 'fast car slow'. Het is voor mij ook de reden om niet een kanon van 500 (of zo) pk te willen hebben.Hahaha hier moest ik even om lachen, je vindt het een beperking dat de auto zo veel potentie heeft dat je overal het gas niet kan vloeren?en dan loop je meteen tegen zn grootste beperking aan. Hij is zó snel dat je bijna nauwelijks vol gas kunt rijden.
Ja vind ik wel raar. Maar verschillende meningen mogen er zijn he: misschien een generatiekloof verschilIs dat zo raar dan? Op de openbare weg heb ik zelf meer plezier van 'slow car fast' dan van 'fast car slow'. Het is voor mij ook de reden om niet een kanon van 500 (of zo) pk te willen hebben.Hahaha hier moest ik even om lachen, je vindt het een beperking dat de auto zo veel potentie heeft dat je overal het gas niet kan vloeren?en dan loop je meteen tegen zn grootste beperking aan. Hij is zó snel dat je bijna nauwelijks vol gas kunt rijden.
.... maar dat gezegd hebbende. Zo af en toe zie ik een Q voor rond of onder de 50k voorbij komen. Nog altijd veel geld, en inderdaad een 500pk kanon waar je eigenlijk niks mee kunt, maar ik merk dat ik mezelf moet beheersen om niet toch eens serieus met zo'n ding te gaan proefrijden. Uiteindelijk trekt het toch wel, een non-plus-ultra Alfa Romeo sedan.Is dat zo raar dan? Op de openbare weg heb ik zelf meer plezier van 'slow car fast' dan van 'fast car slow'. Het is voor mij ook de reden om niet een kanon van 500 (of zo) pk te willen hebben.Hahaha hier moest ik even om lachen, je vindt het een beperking dat de auto zo veel potentie heeft dat je overal het gas niet kan vloeren?en dan loop je meteen tegen zn grootste beperking aan. Hij is zó snel dat je bijna nauwelijks vol gas kunt rijden.